رئالیتی‌شو مافیایی سعید ابوطالب به پایان رسید | «ضد» در ایستگاه پایانی، خداحافظی با گرداننده بد اخلاق

رئالیتی‌شو مافیایی «ضد» به کارگردانی سعید ابوطالب با انتشار قسمت پانزدهم به ایستگاه پایانی ‌می‌رسد ، با پخش آخرین قسمت این رئالیتی شو ماجراجویی‌های مجید واشقانی در مقام یک گرداننده بداخلاق نیز تمام می‌شود.

به گزارش  باکس آفیس ایران «ضد» از جمله رئالیتی‌شوهایی است که با نگاهی به بازی «مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب تولید شد. تاکنون ۱۴ قسمت از این رئالیتی شو منتشر شده و قرار است یکشنبه هفتم آبان ماه قسمت آخر آن به شکل اختصاصی از طریق پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شود.

«ضد» به دلیل قوانین پیچیده‌ای که داشت به نسبت دیگر رئالیتی‌شوهای مافیایی با اقبال چندانی مواجه نشد، هرچند این رئالیتی شو جذابیت‌های خاص خودش را داشت اما به دلیل همان پیچیدگی‌ها خیلی از مخاطبان در همان قسمت‌های اول و دوم آن را رها کردند.

گردانندگی این رئالیتی‌شو را «مجید واشقانی» بر عهده داشت. او در واقع  در قالب نقش یک ضد جاسوس گردانندگی بازی را داد ، بنابراین  تلاش کرد تا اجرای بسیار متفاوتی در قیاس با سایر گردانندگان بازی‌های مافیایی داشته باشد. از همین رو بسیار جدی و خشک به اجرای این نقش پرداخت. این سبک اجرا اگرچه در ادامه توسط مخاطب پیگیر«ضد» مورد پذیرش قرار گرفت، اما در ابتدا موجب شد تا بسیاری با آن ارتباط لازم را برقرار نکنند. در هرحال با انتشار قسمت پایانی ماجراجویی‌های مجید واشقانی در نقش یک گرداننده بداخلاق به پایان رسید.

در قسمت پانزدهم رئالیتی‌شو «ضد» بازیگرانی چون امیر مهدی ژوله، فرزین محدث، علی صبوری، مریم مومن، بهار قاسمی، الیکا عبدالرزاقی، علی صالحی، بهنام تشکر، امیر کاظمی، آرمین رحیمیان، وحید آقا‌پور حضور دارند.

«ضد» بعد از «شب‌های مافیا»، «پدر خوانده» و «ارتش سری» چهارمین رئالیتی‌شویی است که سعید ابوطالب براساس بازی مافیا آن را تهیه و کارگردانی کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند