تاریخ پخش سریال Eric نتفلیکس با بازی بندیکت کامبربچ

 

طبق جدیدترین اخبار باکس آفیس ایران، تاریخ پخش سریال محدود جدید نتفلیکس مشخص شده است. شبکه نتفلیکس اعلام کرد که سریال Eric در تاریخ ۳۰ می ۲۰۲۴ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) از این سرویس استریم پخش خواهد شد.

اولین پوستر سریال Eric نتفلیکس

اتفاقات سریال Eric در نیویورک دهه ۸۰ میلادی جریان دارد که کامبربچ نقش وینسنت سالیوان، عروسک‌ساز اصلی و عروسک‌گردان محبوب‌ترین نمایش کودکان آمریکا را بر عهده دارد. اتفاقات سریال اریک از جایی آغاز می‌شود که پسر وینسنت سالیوان ناپدید می‌‌شود و او اکنون بی‌خانمان است و با اعتیاد به مواد مخدر دست‌وپنجه نرم می‌کند. تنها همراه وینسنت یک عروسک آبی رنگ ۲ متری به‌نام اریک است که او را در ماجراجویی برای یافتن پسرش و یافتن راهی به خانه همراهی می‌کند.

بندیکت کامبربچ در نقش وینسنت سالیوان، گبی هافمن، ایوان موریس هووی، مک‌کینلی بلچر سوم، روبرتا کالیندرز، جف هفنر، دن فوگلر، کلارک پیترس، فیبی نیکولز، دیوید دنمن، ادپرو اودیه، وید آلین مارکوس، بامر کین و الکسیس مولنار از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Eric حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ابی مورگان، نویسنده سریال The Hour و فیلم‌هایی چون فیلم The Iron Lady، فیلم The Invisible Woman و فیلم Suffragette به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Eric حضور دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند