چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پرواز

چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پرواز ازتاریخ هفتم تا نهم اسفندماه نود وهفت به دبیری بابک نورى برگزار میگردد.

به گزارش باکس آفیس ایران، در این جشنواره به فیلمهای داستانی ، کوتاه ، مستند و انیمیشن که به مسائل معلولیت ، معلولین و جانبازان گرانقدر با هدف بررسی مسایل و فرهنگ سازی و ایجاد آگاهی در جامعه از برخورداری فرصت های برابر و نمایش توانمندی این افراد و حضور آنان در فعالیت های اجتماعى پرداخته اند انتخاب و به نمایش در آمده و ارزیابی خواهند شد ضمن آنکه در هر شاخه جوایز و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد .

بخش فیلمنامه و فیلمهای تلفن همراه نیز از بخش های دیگر این جشنواره خواهند بود و داوری خواهند شد.
هیات انتخاب و داورى جشنواره از چهره هاى شناخته شده و مطرح عرصه هنر خواهند بود ضمن آنکه از چندین هنرمند پیشکسوت تجلیل و مراسم بزرگداشت از برنامه هاى دیگر این جشنواره خواهد بود.

فراخوان این دوره از جشنواره منتشر شده و هم اینک در سایت جشنواره بین اللمللی پرواز قابل دسترس برای فیلمسازان و علاقمندان میباشد . نشست خبری جشنواره پرواز نیز در روزهای آتی با حضور اصحاب رسانه ، مطبوعات و هنرمندان در هتل آزادی برگزار میگردد و برنامه ها ی اکران ، بزرگداشتها ،محل کاخ جشنواره و معرفی هیات انتخاب و داوری در این نشست رسانه ای از طرف دبیر و شورای برگزارکننده این رویداد به اطلاع عموم میرسد.

لازم به ذکر است این رویداد بزرگ سینمایی سه دوره موفق که با استقبال کم نظیری از علاقمندان و فیلمسازان داخلی و خارجی را پشت سر گذرانده و چهره های شاخص و ارزشمندی را در هیات داوری و حامی در کنار خود داشته است بزرگانی همچون علیرضا شجاع نوری، کیانوش عیاری، شهاب حسینی، هدیه تهرانی، کتایون ریاحی، محمدرضا فروتن، خسرو معصومی، ویشکا آسایش، حمید نعمت الله، ستاره اسکندری، افسانه پاکرو و….
http://www.parvazfilmfestival.com


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند