تعریف و تمجید آقای فیلمنامه نویس از فیلم پرفروش این روزهای اکران | پیمان قاسمخانی : با دیدن «هتل» بعد از مدت‌ها کلی خندیدیم

فیلم کمدی «هتل» در اکران عمومی با استقبال زیادی روبه‌رو شده و در اکثر نقدها به موقعیت‌های کمدی بامزه  آن اشاره کرده‌اند. پیمان قاسم‌خانی که به عنوان مهمترین نویسنده فیلم‌ها و سریال‌های کمدی جذاب ایرانی شناخته می‌شود، امروز یادداشتی تمجیدآمیز درباره «هتل» نوشته و تاکید کرده که مدت‌ها بوده این‌همه نخدیده بوده است.

به گزارش باکس افیس ایران ، قاسم‌خانی درباره فیلم «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی نوشته: «امروز فیلم «هتل» را در سینما دیدم و کیف کردم؛ چه فیلم خوبی! چقدر سرپا و خوش ریتم، چقدر بامزه. خیلی وقت بود به هیچ فیلمی، چه ایرانی و چه خارجی انقدر نخندیده بودم.»

از نظر قاسم‌خانی اوج جذابیت فیلم جایی بده که پژمان دولا می‌شود حلقه‌اش را پیدا کند و رئیسش را درست همان‌جا می‌بیند. او تعریف کرده: «جایی که پژمان رئیسش را دم در اتاقش می‌بیند جوری قهقهه زدم که نفرات جلوییم تو سالن سینما برگشتند نگاهم کردند.»

رویارویی پژمان جمشیدی و محسن کیایی در «هتل» از جمله صحنه‌هایی است که پیمان قاسمخانی از آن به شدت لذت برده است.

او «هتل» را کمدی هنرمندانه‌ای معرفی کرده و نوشته: «خنداندن سالم مردم در سالن سینما کار دشواری است و واقعا هنر می‌خواهد فیلمی مثل «هتل» را انقدر بامزه و سالم ساخت.»

از نظر قاسم‌خانی هم فیلمنامه هم کارگردانی و هم بازی بازیگران قابل تأمل بوده. توضیح داده:«بازیگرها تک تکشان خوب بودند و کارگردانی و فیلمنامه هم درست و به اندازه بود و در مجموع بهترین کمدی بود که در چندسال اخیر و حتی بیشتر در سینما دیدم. انقدر فیلم برام بامزه و جذاب بود که هفته دیگه هم با خانواده و دوستان برای تماشای مجددش به سینما می‌رویم.»

 فیلم «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، سحر اسپهبدی، ریما رامین‌فر، رضا نیکخواه و … از اول مهرماه روی پرده سینماهاست


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند