بهرام شفیع، گزارشگر و مجری مشهور تلویزیون درگذشت

بهرام شفیع، گزارشگر و مجری مشهور تلویزیون عصر در بیمارستان بهمن تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد و دوستدارانش را تنها گذاشت.

بهرام شفیع، ۶۲ ساله، که از سال ۱۳۶۱ به استخدام رسمی سازمان صداوسیما درآمد، در شبکه اول سیما به عنوان گزارشگر مشغول به کار شد. او از سال ۱۳۸۴ رییس فدراسیون هاکی ایران بود و موفقیت‌هایی را در این رشته ورزشی کسب کرد و این مسئولیتش نیز تا پایان دوران حیاتش همچون فعالیت در تلویزیون تداوم داشت.

بهرام شفیع، گزارشگر و مجری مشهور تلویزیون درگذشت

او دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه تهران و مدرک دورهٔ ارشد تهیه‌کنندگی و گزارشگری از اتحادیه رادیو تلویزیونی آسیا-اقیانوسیه (ABU) بود. شفیع در واقع نخستین مجری ورزشی محسوب می‌شود که پس از انقلاب وارد صداوسیما شد و به چهره تبدیل گشت و البته توانست صاحب قدیمی ترین و پرسابقه ترین برنامه تلویزیون شود؛ به گونه‌ای که تغییر مدیران صداوسیما، تاثیری در این برنامه و حضور شفیع نگذاشت.

این مجری فقید از همان ابتدا گزارشگری مسابقات فوتبال را نیز انجام می‌داد اما با ورود گزارشگران جدید در دهه ۷۰ به تدریج از این فعالیت خود کاست و چند سال قبل با گزارش بازی ایران و کره شمالی برای همیشه آن را کنار گذاشت. شفیع تا هفته گذشته اجرای برنامه ورزش و مردم را پیش می‌برد و دو هفته‌ای بود که این برنامه را به صبح جمعه منتقل کرده بود.

لینک کوتاه
https://boxofficeiran.com /?p=122

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند