جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

“کت چرمی” آغازگر اکران فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در کیش

به گزارش باکس افیس ایران:  اکران ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با نمایش فیلم کت چرمی در جزیره کیش آغاز شد.

اکران فیلم های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش با نمایش کت چرمی اثر حسین میرزا محمدی آغاز شد.
سانس‌های نمایش فیلم‌های بین‌الملل در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش شامل سئانس اول ساعت ۱۷، سانس دوم ساعت ۱۹ اجرا و سئانس سوم ساعت ۲۱ و سئانس چهارم ساعت ۲۳ خواهد بود و بلیت حضور و تماشای فیلم‌ها به صورت اینترنتی با تخفیف ۵۰ درصد به آدرس https://www.iranconcert.com به فروش می رسد.
برنامه های اکران روز اول (۱۸ بهمن) شامل سانس اول کت چرمی ، سانس دوم کاپیتان، سانس سوم سرهنگ ثریا و سانس چهارم شماره ۱۰ و روز دوم (۱۹ بهمن) شامل سانس اول هوک، سانس دوم یادگار جنوب، سانس سوم جنگل پرتقال و سانس چهارم عطر آلود است.
در سومین روز اکران فیلم های چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر ( ۲۰ بهمن) در این جزیره هایپاور در سانس اول ، بعد از رفتن در سانس دوم ، شماره ۱۰ در سانس سوم و چرا گریه نمی کنی در سانس چهارم و در چهارمین روز اکران (۲۱ بهمن) نیز جنگل پرتقال در سانس اول ، سرهنگ ثریا در سانس دوم ، کت چرمی در سانس سوم و سانس چهارم یادگار جنوب به نمایش در می آید.
برنامه های اکران روز پنجم (۲۲ بهمن) شامل سانس اول بعد از رفتن ، سانس دوم روایت ناتمام سیما، سانس سوم چرا گریه نمی کنی و سانس چهارم در آغوش درخت، روز ششم (۲۳ بهمن) شامل سانس سینما متروپل، سانس دوم وابل، سانس سوم اتاقک گلی و سانس چهارم گل های باورده است.
در هفتمین روز اکران (۲۴ بهمن) نیز غریب در سانس دوم به نمایش در می آید و در سانس های سوم و چهارم فیلم های منتخب از نگاه داوران و تماشاگران اکران خواهد شد.
اکران فیلم های چهل‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با شعار «اخلاق، امید و آگاهی» به دبیری مجتبی امینی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در تهران و ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود. در این دوره از جشنواره ۲۴ اثر در بخش سودای سیمرغ به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
همچنین امسال ۲۶ فیلم از ۲۵ کشور در بخش بین‌الملل به نمایش درخواهند آمد که ۹ فیلم از مجموعه این آثار، تولید مشترک چند کشور هستند.
آثار بخش بین‌الملل جشنواره در سه بخش سینمای سعادت، جلوه‌گاه شرق و جشنواره جشنواره‌ها به نمایش درمی‌آیند. هر یک از این سه بخش ترکیبی از فیلم‌های خارجی و تعداد محدودی از فیلم ایرانی هستند.
فیلم‌های ایرانی حاضر در سه بخش بین‌الملل از میان متقاضیان اکران بین‌الملل، از سوی هیات انتخاب جشنواره برگزیده شده‌اند. برنامه نمایش فیلم‌های بخش بین‌الملل به صورت روزانه از طریق سایت جشنواره به نشانی https://fajrfilmfestival.com/ اعلام می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند