نردبان

مرور فیلم های مستند جشنواره فجر در تلویزیون

به گزارش باکس افیس ایران: برنامه “نردبان” همزمان با جشنواره فیلم فجر ، فیلم های مستند حاضر در چهلمین جشنواره فجر را معرفی و بررسی می کند.

هشتادمین قسمت از برنامه تلویزیونی “نردبان” جمعه، ۱۵ بهمن ماه روی آنتن شبکه مستند می‌رود. این قسمت همزمان با برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر است و ضمن گفت‌وگو با تعدادی از کارگردانان این آثار، مروری بر مستندهای حاضر در این جشنواره دارد.

کامران جاهدی کارگردان مستند “تفنگ برادرم”، حجت طاهری کارگردان مستند “احتضار”، نیما مهدیان کارگردان مستند “آن مرد با اتوبوس آمد”، اشکان نجاتی و مهران نعمت‌الهی کارگردانان مستند “مشق امشب” مهمان این قسمت از برنامه “نردبان” هستند و درباره فیلم‌هایشان که در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، صحبت می‌کنند.

همچنین در بخش ویژه و جدید برنامه “نردبان” با عنوان “چشم‌انداز”، دوربین شبکه مستند به اقصی نقاط کشورمان سفر کرده و روایتگر جاذبه‌های گردشگری استان‌های مختلف کشورمان می‌شود. در این قسمت، گنبد سلطانیه زنجان توسط فردین نظری معرفی می‌شود.

فیلم “آب سرد” به کارگردانی هادی کیانی فلاورجانی که از جمله فیلم‌های ارسالی به “نردبان” است معرفی خواهد شد و توسط حامد شکیبانیا و امید بلاغتی بررسی می‌شود.

در بخش “مستندباز” نیز نقدها و تحلیل‌های ارسالی مخاطبان برای فیلم “ارواح و صخره‌ها” مرور می‌شود.

به گزارش ایسنا، برنامه “نردبان” تلاش می‌کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن شبکه مستند می‌رود. تکرار برنامه شنبه ها حوالی ۱ و ۳۰ و ۱۴ و ۳۰ دقیقه است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند