مجید رضوی

رکورد خواننده ای که در ۸۰ دقیقه ۱۷ ترانه خواند

به گزارش باکس افیس ایران: کنسرت مجید رضوی که یکی از خوانندگان نوظهور چند سال اخیر است با استقبال خوبی از سوی مخاطبان او در نخستین سانس آخرین روز جشنواره برگزار شد.

مجید رضوی توانست با اجرای شب گذشته خود فراتر از انتظار ظاهر شده و با نمایش مدیریتی درست یک کنسرت موفق را پشت سر بگذارد.

رضوی، ارتباط خوبی با مخاطبانش گرفت. خیلی با آنها حرف میزد و در بسیاری از مواقع اجرا از آنها میخواست تا اعلام کنند چه آهنگی را بخواند، این شکل رابطه سبب شد تا وی رکورددار اجرای آهنگ در جشنواره سی و هشتم فجر باشد به طوری که در طول ۸۰ دقیقه ۱۷ آهنگ را خواند که رکورد تعداد اجرا در جشنواره امسال را به نام خود ثبت کرد.

البته رضوی در مهلت مقرر کنسرت ۱۵ ترانه خواند اما وقتی با اصرار بیش از اندازه مخاطبان مواجه شد از مسئولان سالن تقاضای وقت اضافه کرد که آنها برای یک کار به او زمان دادند که او گفت یک کار کم است و با چانه زنی موفق شد برای دو آهنگ اضافه وقت بگیرد.

برای این کار یک نظرسنجی جالب در سالن انجام شد و حضار به دو آهنگ پر میزنه و طلا رسیدند. رضوی اعلام کرد که ابتدا آهنگ پر میزنه را اجرا میکند و سپس آهنگ شاد طلا را تا مخاطبان با خاطره ای خوب، سالن را ترک کنند.

طرفداران رضوی هم برای این خواننده جوان سنگ تمام گذاشتند و در تمام طول مدت کنسرت او و گروهش را تشویق کردند. برای دومین بار در طول جشنواره سی و هشتم طرفداران این خواننده پس از خروج از سالن در راه پله ها به صورت جمعی و با صدای بلند ترانه های رضوی را میخواندند.

یک مورد عجیب در طول این اجرا اتفاق افتاد و آن این بود که وقتی اعضای ارکستر قصد داشتند تا تکنوازی کنند مجید رضوی از روی سن بیرون رفت و بعد از حدود ۱۰ دقیقه دوباره بازگشت، این اتفاق نه در طول جشنواره امسال رخ داد که خواننده در حین تکنوازی گروه سن را ترک کند و نه در اجراهای معمول عرف است.

به جای رضوی که می بایست روی سن میماند و گروهش را تشویق و معرفی میکرد، فردی ایستاده بود که کارش اشاره دادن به سولیست و تحریک مخاطبان برای تشویق او بود. قطعا کار مهمی برای رضوی پیش آمد که وی مجبور به ترک سن شد و این انتظار وجود داشت تا وی درباره این حرکت خود توضیح دهد که البته این اتفاق نیفتاد.

در این شب، یک اتفاق دیگر نیز افتاد و آن هرج و مرجی بود که در ابتدای شروع برنامه از سوی مخاطبان به وجود آمده بود. برای نخستین بار در طول جشنواره سی و هشتم تعداد بسیاری از حضار روی صندلی های خود ننشسته بودند و این اتفاق، مشکلات زیادی را برای مخاطبانی که کمی دیر رسیده بودند پیش آورد.

با این حال اما کنسرت مجید رضوی یکی از بهترین اجراهای جشنواره این دوره بود، وی مهندسی خوبی روی صحنه داشت و توانست نبض مخاطب را در دست بگیرد، در این مسیر ارکستر او نیز خوش درخشید و تا توانست مخاطبان را به تشویق واداشت، رضوی تمامی اظهار لطف مخاطبان خود را با مهربانی پاسخ میداد و تمام تلاش خود را به کار بست تا یک شب خوب و خاطره انگیز را برای دوستدارانش رقم بزند.

او سعی میکرد تا پس از هر آهنگ به تناسب آن کار برای مخاطبانش حرفهایی کوتاه بزند مثلا وقتی آهنگ ۵ صبح را خواند گفت: من تمام ترانه هایم را خودم میگویم و موزیک هایم را هم خودم میسازم و این آهنگ را هم دقیقا
ساعت ۵ صبح نوشتم.

این خواننده جوان برای اجرای شب گذشته خود آهنگ هایی چون ۵ صبح، پدیده چشم نظر با من باش منم، نگین قلبمی دلت ترسیده، اینا ، پر میزنه ، طلا، ، چشاتو ببند و دسته گل را خواند.

مجیدی برای نخستین بار در طول جشنواره یک آهنگ را در دو سبک متفاوت اجرا کرد. او ابتدا آهنگ اینا را در همان فرمت منتشر شده خواند و وقتی خواست پس از چند آهنگ دیگر اینا را اجرا کند ریمیکس آن که حالتی تند و نسبتا شاد داشت را اجرا کرد و با استقبال خوب هوادارنش مواجه شد.

نوع مدیریت رضوی و انتخاب آهنگهای او و البته واکنشهای پرحرارت هوادارانش سبب شد تا این اجرا، یکی از موفق ترین اجراهای جشنواره امسال باشد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند