جشنواره

جایزه ویژه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی

به گزارش باکس افیس ایران: مراسم اختتامیه سی‌وهشتمین دوره جشنواره فیلم فجر با پخش کلیپی از سپهبد شهید قاسم سلیمانی ادامه پیدا کرد.

سپس شهیدی‌فرد با بیان اینکه تعدادی از خانواده شهدای جنگ، شهدای مدافع حرم و تعدادی از خانواده‌های شهدای هواپیمای اوکراینی در سالن حضور دارند، بعضی از این خانواده‌ها را نام برد تا مورد تشویق حضار قرار بگیرند.

مادر شهیدان خالقی که سه فرزند شهید دارد. همسر و فرزند شهید آتش‌نشان علی قانع، همسر شهید شیمیایی احمد زنگی‌آبادی و خانواده شهید شهروز مظفرنیا از شهدایی که همراه سردار سلیمانی به شهادت رسیدند تعدادی از خانواده شهدایی بودند که در سالن همایش‌های برج میلاد حضور داشتند.

سپس در ادامه سیمرغ ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی و ابراهیم داروغه‌زاده دبیر این دوره از جشنواره و منوچهر شاهسواری و همایون اسعدیان به فیلم «آبادان یازده ۶۰» به تهیه‌کنندگی حسن کلامی اهدا شد.

تهیه‌کننده این فیلم ضمن تشکر از عوامل فیلم گفت: «فیلم مقاومت را تقدیم می‌کنیم به سردار مقاومت شهید قاسم سلیمانی. همو که از دل وارد می‌شد نه از در. کسی که همه ما را داغ‌دار کرد، به یادش هستیم و خواهیم بود.»



بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند