جشنواره فیلم فجر

بازگشت بخش «تجلی اراده ملی» به جشنواره فجر

به گزارش باکس افیس ایران: با اعلام ستاد برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر ، بخش «تجلی اراده ملی» به روال سال‌های گذشته، در این دوره جشنواره برگزار خواهد شد.

ستاد برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر به منظور گسترش ارتباط دو سویه میان سینماگران و دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های علاقه‌مند به فرهنگ عمومی و حمایت از موضوعات ارزشمند با بیان هنری و خلاقانه سینمایی، بخش «تجلی اراده ملی» را با مشارکت وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، مراکز و موسسات دولتی و نیز شرکت‌ها، دفاتر و مجامع بخش خصوصی، برگزار خواهد کرد.

در این بخش به روال سال‌های گذشته، دستگاه‌های متقاضی مشارکت در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر، با معرفی هیئت داوران و تامین جوایز در قالب شیوه‌نامه جشنواره فجر، امکان تماشا و داوری آثاری را که در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) پذیرفته شده‌اند، در محدوده مأموریت‌های موضوعی و سازمانی در اختیار خواهند داشت و در پایان، با توجه به اولویت‌های موضوعی سازمان متبوع، طی مراسمی با حضور مقامات، هنرمندان و رسانه‌ها به فیلم‌های منتخب از نگاه خود، جوایزی اهدا خواهند کرد.

فراخوان شرکت در این بخش، در سایت جشنواره منتشر شده و متقاضیان جهت اعلام وضعیت حضور در این رویداد، تا پنجم بهمن ۱۴۰۰ فرصت خواهند داشت.

بخش تجلی اراده ملی از دوره بیست و پنجم، به عنوان بخش جنبی جشنواره فیلم فجر (به جز دوره‌های ۲۷، ۳۳، ۳۴، ۳۵ و ۳۹) برگزار شده است.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند