«مردی بدون سایه» هم به سانس فوق‌العاده رسید

پوستر فیلم «مردی بدون سایه» با تصویر لیلا حاتمی و علی مصفا و دو بازیگر اصلی این فیلم توسط حمیدرضا رفعت‌نژاد طراحی شده است.

به گزارش باکس آفیس ایران، «مردی بدون سایه» تازه‌ترین ساخته علیرضا رئیسیان که قسمت آخر از سه‌گانه عاشقانه علیرضا رئیسیان است، در نخستین روز جشنواره با حضور کارگردان و تعدادی از عوامل در پردیس چارسو به نمایش درآمد و شامگاه ۱۱ بهمن ماه در پی پُر شدن ظرفیت سالن پردیس سینمایی کوروش، یک سالن اضافی برای این اثر سینمایی در نظر گرفته شد.

نقد فیلم

آخرین ساخته علیرضا رئیسیان برخلاف خلاصه داستانی که در فضای مجازی منتشر شده و قرار بود فیلمی درباره قتل‌های زنجیره‌ای باشد، هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد. این فیلم ملودرامی درباره شک، ظن، خیانت در روابط زناشویی است.

تمی که رئیسیان در «چهل سالگی» و «دوران عاشقی» دنبال می‌کرد. فیلم «مردی بدون سایه» در کنار دو فیلم دیگر،‌ در کارنامه رئیسیان تبدیل به یک سه گانه می‌شود. سه‌گانه‌ای که نوع پرداخت و تم آن صرفا متفاوت است و اصل روایت و تم نسبت به آثار قبلی همین فیلمساز، تغییری نکرده است.

اگر دوران عاشقی روایت مردی بود که با یکی از اقوام نزدیک رئیس شرکتش رابطه دومی را آغاز کرده، موقعیت این مرد در فیلم تازه، شباهت فراوانی به موقعیت فواد (امیر آقایی) دارد. یا به عنوان نمونه در چهل سالگی روایت مردی را شاهد بودیم که همسرش را به سادگی در مقابل معشوقه سابقش قرار می‌دهد و یک آزمون وفاداری و ارزیابی از همسرش را شکل می‌دهد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند