جشنواره آمریکای جنوبی

«کولبرف» برنده چهار جایزه از جشنواره آمریکای جنوبی شد

به گزارش باکس افیس ایران: فیلم‌ سینمایی «کولبرف» و فیلم کوتاه «سربست» به کارگردانی میلاد منصوری ۶ جایزه از جشنواره آمریکای جنوبی را از آن خود کردند.

فیلم «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حسینی لرگانی برنده چهار جایزه از جشنواره آمریکای جنوبی شد.

«کولبرف» در بخش‌های کارگردانی: میلاد منصوری، بهترین فیلم: سید روح‌الله حسینی لرگانی، بازیگری مرد: حسین سلیمانی و بازیگر مکمل مرد: حسین مهری برگزیده‌ جشنواره آمریکای جنوبی شد.

همچنین فیلم کوتاه میلاد منصوری به نام «سربست» نیز جایزه بهترین فیلم و بهترین طراحی هنری یعنی مجموع طراحی لباس، صحنه و گریم را از این جشنواره به دست آورد.

«کولبرف» اولین فیلم بلند میلاد منصوری است که پیش از این در اولین حضور بین‌المللی خود در ۶ بخش نامزد دریافت جایزه از جشنواره‌ فیلم بلغارستان شد. همچنین مهدی رضایی برای فیلمبرداری و زنده‌یاد علی انصاریان برای بازیگری مرد جایزه این جشنواره را از آن خود کردند.

از پوستر بین‌الملل «کولبرف» به طراحی سینا افشار همزمان با اعلام نتایج جشنواره رونمایی شد.

هر ۲ فیلم «کولبرف» و «سربست» از ١٨ الی ٢۵ جولای مصادف با ٢٧ تیر الی ۵ مرداد در جشنواره ۱۹ ساله ایشیا ایتالیا به مدت سه روز اکران خواهند شد.

بازیگران فیلم عبارتند از حسین سلیمانی ، حسین مهری ، دنیز متوسلی ، مهتاب ثروتی ، چیا بابامیری ، علی فراستی ، آرتین امجدی ، با حضور پیام احمدی‌نیا و با هنرمندی زنده‌یاد علی انصاریان .


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند