پای پاپ فرانسیس به اسکار باز می‌شود؟

به گزارش باکس افیس ایران: رنی زلوگر، آدام درایور، و بازیگران فیلم «دو پاپ» از گزینه های نامزدی در اسکار ۲۰۲۰ هستند.

جشنواره فیلم تلیوراید کار خود را از سه شنبه آغاز کرده است و افراد مشهور سینما مثل مارتین اسکورسیزی، آدام درایوز، فلیستی جونز و جولیا گارنر در این مراسم حضور داشتند.

مدتی کوتاه بعد از این مراسم و با نمایش فیلم «فورد در برابر فراری» زمزمه‌های اسکار به اوج خود رسید. مت دیمون و کریستین بیل دو بازیگر این فیلم هستند که توجه زیادی را به خود جلب کرده اند و گفته می‌شود فاکس به ترتیب آن‌ها را برای نقش مکمل و نقش اصلی به اسکار معرفی می‌کند.

بعد از نمایش فیلم «جودی» رنی زلوگر برای نقش در این فیلم نیز نشان داد که یکی از گزینه های رقابت در اسکار است او پیش از این برای بازی در فیلم «کوهستان سرد» جایزه اسکار را دریافت کرده بود.

فیلم سینمایی «هوانوردی» به کارگردانی تام هاپر نیز مورد تحسین واقع شد. این فیلم در مورد یک بالن در سال ۱۸۶۲ است که فلیستی هافمن در نقش هدایت کننده این بالن ایفای نقش کرده است.

آدام سندلر هم برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «الماس نتراشیده» ندارد ممکن است حضورش در اسکار به، اما و اگر کشیده شود. فیلم سینمایی «دو پاپ» نیز شگفتی این جشنواره است. دو پاپ یک کمدی درام از زندگی پاپ فرانسیس است و جاناتان پرایس و آنتونی هاپکینز بازیگران آن هستند. پرایس تا کنون نامزد اسکار نشده، اما هاپکینز سابقه چهار نامزدی و یک جایزه برای فیلم «سکوت برّه ها» را در کارنامه دارد.

آدام درایور هم با فیلم «داستان ازدواج» واکنش‌های مثبت زیادی را دریافت کرده و بسیاری از مخاطبان معتقدند که او قطعا در بین نامزد‌ها خواهد بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند