لیدز

«وقت چیغ انار» در لیدز انگلستان اکران می‌شود

به گزارش باکس افیس ایران: «وقت چیغ انار» در ادامه‌ی حضور در رویدادهای بین‌المللی به لیدز انگلستان رسید.

فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» ساخته‌ی گراناز موسوی ، در نهمین حضور بین المللی‌ خود، در جشنواره‌ی فیلم کارگردان‌های مستقل «لیدز» به نمایش در خواهد آمد. برگزاری این جشنواره از ۲۹ بهمن در انگلستان آغاز شده و تا ۲۸ اسفند ادامه خواهد داشت.

فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» پیش از این در جشنواره‌های توکیو، سائوپولو، سیدنی، شب های سیاه تالین، جشنواره هند در گوآ، باستائو قزاقستان، چنای و منار صوفیه به نمایش در آمده و نامزد دریافت بهترین فیلم کودک و نوجوان چهاردهمین دوره جوایز سینمای آسیا پاسیفیک شده است. این فیلم که محصول مشترک افغانستان، استرالیا، هلند و ایران است، به عنوان نماینده‌ی رسمی کشور استرالیا برای بهترین فیلم بین‌المللی به اسکار معرفی شده بود.

عرفات فیض ، الهام ایازی ، اندرو کوییلتی ، مرحوم حشمت‌الله فنایی ، سعیده سادات ، فرشته عالمی ، امیرشاه تلاش ، ذبیح غیاث ، زیشان‌خان تلاش ، مدینه نیازی بازیگران این فیلم سینمایی هستند، همچنین حسیبا ابراهیمی نیز در این فیلم حضوری افتخاری دارد.
بهیر وردک، گراناز موسوی، کریستین ویلیامز و مرضیه وفامهر تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی هستند و عرضه و پخش بین‌المللی آن نیز برعهده‌ی محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند