معرفی «مشمشه» به جشنواره سی وهفتم فیلم فجر

فیلم سینمایی «مشمشه» به نویسندگی وکارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی علی یاور برای رقابت در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دبیرخانه این جشنواره فرستاده شده است.

به گزارش باکس آفیس سینما ایران، کارگردان فیلم «مشمشه» درباره حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر می گوید:« فیلم را به تازگی برای بررسی توسط داوران سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دبیرخانه جشنواره فرستاده شد، اما باید ببینیم تدابیری که در پس جشنواره فیلم فجر پیش رو در نظر گرفته شده ، تا چه حد فیلم «مشمشه» را خواهد پذیرفت».

احمدلو در ادامه توضیح می دهد:« فیلم «مشمشه» به دلیل روایتی که از ساخت یک فیلم سینمایی دارد، به نوعی علاقه مندان به سینما را جذب می کند و از طرفی با دورنمایه طنزی که دارد،  امیدوارم بخش مهمی از مخاطبان علاقه مند به این نوع سینما را نیز راضی کند».

این کارگردان در پایان در باره نام این فیلم اشاره می کند:« مشمشه نام شخصیت اول این فیلم یعنی یک خر است. این اسم از نام بیماری که از چهارپایان سرایت می کند ، برداشته شده و به نوعی تمثیل است. توضیح بیشتری نمی دهم تا مخاطبان در حین تماشای فیلم خودشان به مفهوم «مشمشه» برسند».

پوریا شکیبایی، سحرصباغ‌سرشت، حسن رضایی، بابک نوری، محسن دلیخون، احمد یاوری شاد، شهریار حیدری، بهناز توسلی، نسیم فروغ، احسان بابازاده، مهران آتش زای و رعنا چشم آذر هم در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محسن فلاحی، مدیر صدابرداری: سامان شهامت، طراح صحنه و لباس: محسن غلامی، طراح گریم: احسان روناسی، تدوین: کاوه ایمانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: ماکان رضایی پور، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، منشی صحنه: پرستو مدانلو، عکاس و فیلم پشت صحنه: شهاب احمدلو و رضا امینیان، تبلیغات فضای مجازی: محمد حیدری، مدیر تولید: مسعود علی شاه، جانشین تولید: سامان محمدی، جانشین تهیه کننده: محسن دلیخون، مدیر تدارکات: محمدولی احمدلو.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند