داوران

معرفی داوران بخش استانی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت

به گزارش باکس افیس ایران: معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به معرفی داوران بخش استانی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، گفت: اختتامیه این جشنواره سوم مهر ماه در رشت برگزار خواهد شد.

سید امیر مصباح با اشاره به اینکه امسال شاهد برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت هستیم، افزود: این جشنواره در ۱۵ محور برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برخی از محورهای این جشنواره اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه، شهدای انقلاب، اهداف و آرمان‌های انقلاب، ایران مقتدر، تمدن نوین اسلامی، فرهنگ بسیجی، نقش جوانان و زنان در انقلاب و جنگ نرم در فضای مجازی از جمله محورهای است.

مصباح به بخش فیلمسازان بسیجی در این جشنواره اشاره و با بیان اینکه این بخش در دو سطح ملی و استانی برگزار خواهد شد، گفت: انتخاب استانی بخش «فیلمسازان بسیجی» این جشنواره به صورت جداگانه در استان‌ها برگزار شده و دبیرخانه آن نیز بر عهده بسیج هنرمندان هر استان است.

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان می‌توانستند با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار تا ۱۰ شهریورماه آثار خود را برای شرکت در سه بخش «مدافعان سلامت»، «فیلمسازان بسیجی» و «جشنواره جشنواره‌ها» ارسال کنند، گفت: اختتامیه این جشنواره همزمان با هفته دفاع مقدس و از ۳۱ شهریور تا شش مهر ماه برگزار خواهد شد.

مصباح گفت: با توجه به پایان مهلت ارسال آثار، داوران بخش استانی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در استان گیلان معرفی شدند تا آثار را داوری و تا ۲۲ شهریور ماه آثار نهایی را اعلام کنند.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان، «نواب محمودی»، «فرهاد پور نصیری» و «شهریار پور سیدیان» را داوران استانی این جشنواره عنوان کرد و افزود: مراسم اختتامیه و تقدیر از برترین‌های استانی سوم مهر ماه امسال در تالار مرکزی رشت برگزار خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند