نوید نیکخواه آزاد

«زنگ تفریح» در جشنواره مورد تأیید «فیاپف»

به گزارش باکس افیس ایران: فیلم ‌کوتاه «زنگ تفریح» ساخته نوید نیکخواه آزاد به جشنواره جهانی سانتو دومینگو جمهوری دومینیکن که مورد تایید فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم (فیاپف) است، راه یافت.

چهاردهمین دوره از جشنواره‌ جهانی سانتو دومینگو (Festival de Cine Global de Santo Domingo) که از ۲۴ تا ۳۰ ژانویه (۴ تا ۱۰ بهمن) در جمهوری دومینیکن برگزار می‌شود، در بخش مسابقه فیلم کوتاه میزبان زنگ تفریح ساخته نوید نیکخواه آزاد خواهد بود.

جشنواره جهانی فیلم سانتو دومینگو، معروف به «FCGSD»، که به همت بنیاد جهانی دمکراسی و توسعه (FUNGLODE) برگزار می‌شود، اولین جشنواره در حوزه کارائیب است که به تأیید فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم (فیاپف) رسیده است.

فیلم کوتاه زنگ تفریح که برگرفته از یک داستان واقعی است، تاکنون حضور موفقی در جشنواره‌های جهانی فیلم داشته است؛ این فیلم با نام بین المللی The Recess به بخش مسابقه هفتاد و چهار جشنواره بین المللی راه یافته و یازده جایزه جهانی کسب کرده است.

در زنگ تفریح موژان کردی در نقش سحر، ریحانه نبی‌یان در نقش طهورا، نیلوفر شکوهی‌نیا در نقش آیدا و غزل خلیلی در نقش سارا بازی می‌کنند.

زنگ تفریح، به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی نوید نیکخواه آزاد ساخته شده و محصول شمید فیلم است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند