دو جایزه با ارزش «پسر – مادرِ» مهناز محمدی از جشنواره فیلم رم

به گزارش باکس آفیس ایران: فیلم سینمایی «پسر – مادر» به کارگردانی مهناز محمدی، دو جایزه با ارزش بهترین فیلم و ‌بهترین کارگردانی را از جشنواره فیلم رم دریافت کرد.

فیلم «پسر – مادر» که نخستین اثر داستانی بلند مهناز محمدی به شمار می‌رود، چندی پیش در بخش مسابقه جشنواره زوریخ حضور داشت و یکی از ده فیلم برتر از نگاه تماشاگران این جشنواره شد و پیش از آن هم در بخش دیسکاوری جشنواره تورنتو (TIFF) به نمایش در آمد.

در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم رم که شنبه ۴ آبان در شهر رم کشور ایتالیا برگزار شد، فیلم سینمایی «پسر – مادر» به کارگردانی مهناز محمدی و تهیه‌کنندگی فرزاد پاک و کاوه فرنام، موفق شد دو جایزه اصلی این جشنواره، بهترین فیلم و بهترین کارگردانی بخش رقابتی، را از آن خود کند.

این فیلم روایتگر زندگی مادر تنهایی است که با دو فرزند خود زندگی می‌کند. مشکلات عدیده مالی و متزلزل بودن موقعیت کاری، او را ناگزیر می‌کند به ازدواج پیشنهاد شده فکر کند و میان تامین امنیت و جدایی از فرزند پسر دوازده ساله‌اش تصمیم بگیرد.

رها خدایاری، ماهان نصیری، رضا بهبودی، شیوا اردویی و مریم بوبانی بازیگران فیلم «پسر – مادر» هستند.

آثار دیگر مهناز محمدی، همچون مستند «زنان بدون سایه» (۲۰۰۳) و «کوچنامه» (۲۰۱۱) جوایز بی‌شماری را در جشنواره‌های بین‌المللی از آن خود کرده‌ است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند