میلاد منصوری

درخشش «کولبرف» در ترکیه

به گزارش باکس افیس ایران: فیلم‌ سینمایی «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حسینی‌لرگانی برنده‌‌ی جایزه‌ی بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از جشنواره نرتوقان ترکیه شد.

«کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حسینی لرگانی برنده‌ی دو جایزه‌ی اصلی بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از جشنواره نرتوقان ترکیه شد.

جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم نرتوقان ( Nartugan Film festival- IINFF ) از ۱۹ تا ۲۱ دسامبر در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار شد. فیلم «کولبرف» که از بین ۳۰۰۰ فیلم رسیده در بخش‌های مختلف جشنواره انتخاب شد‌ه بود در این بازه با حضور میلاد منصوری (نویسنده و کارگردان) و حسین سلیمانی و‌دنیز متوسلی (بازیگران) اکران شد و توانست در اختتامیه دو جایزه اصلی را از آن خود کند. جایزه بهترین کارگردانی به میلاد منصوری و سومین جایزه بهترین فیلم سینمایی به میلاد منصوری و سید روح‌الله حسینی‌لرگانی رسید.

کمپانی EMIL GROUP به مدیریت سامان قره‌چاهی میزبان عوامل فیلم کولبرف در زمان برگزاری این جشنواره در ترکیه بود.

«کولبرف» اولین فیلم بلند میلاد منصوری است که پیش از این در اولین حضور بین‌المللی خود در شش بخش نامزد دریافت جایزه از جشنواره‌ی فیلم بلغارستان شد. همچنین مهدی رضایی برای فیلمبرداری و زنده‌یاد علی انصاریان برای بازیگری مرد جایزه این جشنواره را از آن خود کردند. این فیلم همچنین برنده چهار جایزه بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره آمریکای جنوبی شد. حسین سلیمانی نیز به تازگی جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره سی‌ئته برزیل دریافت کرد. فیلم «کولبرف» از ١٨ الی ٢۵ جولای (٢٧ تیر الی ۵ مرداد) در جشنواره نوزده ساله ایشیا ایتالیا به مدت سه روز اکران شد. همچنین در جشنواره‌ فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو و جشنواره فیلم بُزمن اکران شد.

بازیگران فیلم عبارتند از: حسین سلیمانی ، حسین مهری ، دنیز متوسلی ، مهتاب ثروتی ، چیا بابامیری ، علی فراستی ، آرتین امجدی ، با حضور پیام احمدی‌نیا و با هنرمندی زنده‌یاد علی انصاریان .

سولماز اعتماد پخش بین‌الملل فیلم و آوا فیاض روابط‌عمومی را به عهده دارند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند