نادر ساعی ور

بختیار پنجه‌ای برنده جایزه فستیوال ایتالیایی شد

به گزارش باکس افیس ایران: بختیار پنجه‌ای بازیگر فیلم «نامو-بیگانه» ساخته نادر ساعی ور ، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره جهانی Taormina ایتالیا را به خانه ببرد.

اگرچه هیچ یک از عوامل فیلم در این جشنواره مهم نتوانستند به خاطر فراگیری ویروس کرونا حضور نداشته باشند، اما این مراسم به شکل آنلاین برگزار شد بختیار پنجه‌ای بازیگر اصلی فیلم «نامو- بیگانه» جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد.

«نامو- بیگانه» اولین فیلم بلند نادر ساعی ور است.

جشنواره جهانی Taormina ایتالیا که امسال شصت و ششمین دوره خود را از ۱۱ ژوئن شروع کرده بود، شب گذشته (یکشنبه ۱۹ ژوئن) به کار خود پایان داد.

در این دوره جشنواره ۱۴ فیلم از کشورهای اسپانیا، امریکا، یونان، سوئد، صربستان، اتریش، فرانسه، چین، ایتالیا، آرژانتین، دانمارک ‌و ایران در بخش مسابقه شرکت داشتند.

فیلم ایرانی «نامو- بیگانه» که در شهر تبریز و به سه زبان آذری، فارسی و کردی ساخته شده، برای اولین بار در جشنواره برلین ۲۰۲۰ شرکت کرد و مورد توجه زیادی قرار گرفت.

از آن پس این فیلم در جشنواره‌های دیگری نیز انتخاب شد که به خاطر وضعیت کرونا، برخی از آنان یا برگزار نشد یا قرار است که به شکل آنلاین برگزارشوند.

نادر ساعی ور از استعدادهای خوب ‌و تازه نفس سینمای ایران است. وی فیلمی متعهدانه و با احساس نزدیک به سبک سهراب شهید ثالث ساخته است.

نوید محمدزاده و پژمان بازغی از سرمایه گذاران این فیلم هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند