کرونا

اعلام برنامه جشنواره بین‌المللی «نوشاتل»

به گزارش باکس افیس ایران: برنامه بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های فانتزی نوشاتل سوئیس که به دلیل شیوع کرونا از ۳ تا ۱۱ ژوئیه (۲۱-۱۳ تیر ۹۹) به صورت آنلاین برگزار می‌شود، اعلام شد.

 ۱۸ فیلم برای نمایش در این رویداد سینمایی معرفی شده‌اند که از آن جمله می‌توان به شکار (Av: The Hunt) محصول کشور ترکیه اشاره کرد.
کمدی-درام شام در آمریکا (Dinner In America) ساخته آدام رمیر (Adam Rehmeier) و فیلم ترسناک تب دریا (Sea Fever) به کارگردانی نسا هاردیمن (Neasa Hardiman) از جمله دیگر فیلم‌های منتخب جشنواره نوشاتل امسال هستند.

این فیلم‌ها به‌همراه بر روی پلتفرم ویدئو به درخواست Cinefile سوئیس پخش اینترنتی خواهند شد.

رویداد امسال یک تاک شو با محوریت جشنواره است بررسی روال و گرایشات حاضر در صنعت فیلم‌های فانتری و مصاحبه با کارگردانان مطرحی چون لوکا گوادانینو، نیکلاس ویندینگ رفن، الی راث، گرت ایوانز و تکنیسین‌ها و متخصصین جلوه‌های ویژه در بخش فیلم‌های فانتزی را نیز در برمی‌گیرد.

جشنواره فیلم نوشاتل یکی از جشنواره‌های سینمایی کشور سوئیس است که به فیلم‌های ژانر فانتزی اختصاص دارد. این جشنواره که کار خود را در سال ۲۰۰۰ آغاز کرد، امروز در جهان به عنوان یکی از فستیوال‌های درجه یک در حوزه سینمای ژانر به حساب می‌آید. جشنواره نوشاتل حول چهار محور اصلی سینمای فانتزی، سینمای آسیا و نمونه‌های دیجیتال بنا شده است. فیلم‌هایی که در این جشنواره نمایش داده می‌شوند بسیار متنوع بوده و طیف وسیعی از آثار، از کارهای برجسته کارگردانان مشهور گرفته تا فیلم‌های گمنام و زیرزمینی را در برمی گیرد.

برگزارکنندگان این جشنواره بین‌المللی در اواخر ماه آوریل اعلام کردند که رویداد امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند