جشنواره

استقبال از روز چهارم جشنواره «سینماحقیقت» چگونه بود

به گزارش باکس افیس ایران:  چهارمین روز از شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» با استقبال مخاطبان، نمایش مستندها، برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های انتقال تجربه برگزار شد.

چهارمین روز از شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» با استقبال مخاطبان همراه بود.

در چهارمین روز از جشنواره «سینماحقیقت» ۳۷ مستند از ساعت ۱۴ تا ۲۲ به نمایش درآمدند. همچنین کارگاه آنلاین انتقال تجربه «مواجهه با موضوعات ذهنی؛ هنر» توسط نستیا کورکیا، نشست «مستندسازی و استراتژی‌های رسانه‌ای» با حضور جاوید رعنا و لئونید ساوین، کارگاه انتقال تجربه با موضوع «نوشتار متن مستند» توسط حسن نقاشی و نشست تخصصی «فرصت‌ها و ظرفیت‌های لایحه مستندنگاری ملی» توسط حامد شکیبانیا برگزار شد.

یکی دیگر از برنامه‌های چهارمین روز از این رویداد سینمایی بزرگداشت هنرمند پیشکسوت سیدمحسن طباطبایی‌پور از تهیه‌کنندگان حوزه مستند بود که با حضور دبیر جشنواره و مهمانان برگزار شد.

گردهمایی تخصصی معاونان هنری و سینمایی سراسر کشور با مدیران سازمان امور سینمایی و سمعی بصری نیز یکی دیگر از برنامه های این روز از جشنواره بود که ازجمله چهره های حاضر در این مراسم می توان به محمد حمیدی مقدم، محمدرضا سوقندی، اصغر فارسی، لادن طاهری و هاشم میرزاخانی، روح الله سهرابی، حبیب ایل بیگی، بهمن حبشی و… اشاره کرد.

همچنین در آخرین نشست «فیلم خبر» نیز مستندهای «اسپانک»، «پسر کوهستان»، «اپوش»، «برزخی ها»، «پیله ابریشم»، «آستان خورشید» و «غیرمسکونی» مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.

روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه نیز خانه جشنواره میزبان مهمانان خود بود که ازجمله آن ها می‌توان به سیدمحسن طباطبایی‌پور، محمدرضا سوقندی، اصغر فارسی، لادن طاهری، هاشم میرزاخانی، روح الله سهرابی، حبیب ایل بیگی، بهمن حبشی، یاسر فریادرس، سیدعلیرضا حسینی و… اشاره کرد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت ۲۰ تا ۲۵ آذرماه به دبیری محمد حمیدی مقدم در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند