آغاز ثبت‌نام بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران برای سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر

به گزارش باکس افیس ایران: ثبت‌نام بخش «مسابقه تبلیغات سینمای ایران» سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر از فردا چهارشنبه ۲۰آذر آغاز می‌شود.

این بخش با هدف تشویق، تقویت و بکارگیری روش‌های خلاقانه و مؤثر در عرصه بازاریابی و پخش آثار سینمایی و جذب حداکثری مخاطبین برگزار می‌شود.

سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در جهت اعتلای سینمای ایران و ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه، اقدام به برگزاری مسابقه در بخش‌های عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلم‌های سینمایی ایرانی می‌کند.

متقاضیان می‌توانند جهت شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران از ۲۰ آذر تا ۱۰ دی ۱۳۹۸ از طریق مراجعه به سایت رسمی جشنواره، نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم شرکت و بارگذاری نمونه‌های آثار خود مطابق بند شرایط اختصاصی مقررات اقدام کنند.

تمام فیلم‌های بلند سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که بعد از ۱۰ دی سال ۱۳۹۷ تا ۱۰ دی سال ۱۳۹۸ در داخل کشور به نمایش عمومی درآمده باشند، می‌توانند در مسابقه شرکت کنند و محدودیتی در تعداد عناوین آثار ارسالی وجود ندارد.

در این بخش سه سیمرغ بلورین به بهترین عکس، بهترین پوستر و بهترین آنونس و تیزر اهدا می شود. شروع ثبت‌نام و ارسال آثار از تاریخ ۲۰ آذر و آخرین مهلت ارائه آثار ۱۰ دی است.

سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال جاری همزمان با گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند