حمید نیلی

واکنش دبیر تئاتر مقاومت به دخالت در داوری آثار

به گزارش باکس افیس ایران: حمید نیلی گفت: این ادعا که در نتایج جشنواره تئاتر مقاومت دست برده می شود، غیر منطقی است.

حمید نیلی دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت درباره شائبه دخالت در داوری آثار گفت: این ادعا که در نتایج دست برده می شود، غیر منطقی است. چرا باید چنین اتفاقی بیافتد؟ ما به تدریج کاندیدای بخش‌های مختلف را اعلام می‌کنیم. نظرات داوران در پاکتی پلمپ شده قرار دارد و در روز آخر جشنواره اعلام خواهد شد.

وی درباره پرداخت کمک هزینه گروه‌های تئاتر اظهار کرد: مبلغی که به عنوان کمک هزینه اعلام شد، به مرور زمان پرداخت می‌شود. بنابراین گروه‌های تئاتری خیالشان بابت تسویه این کمک هزینه‌ها راحت باشد.

نیلی درباره هزینه فروش بلیت فیلم‌تئاتر‌های جشنواره تئاتر مقاومت بیان کرد: هزینه فروش بلیت آثار جشنواره مربوط به سایت فروش بلیت تئاتر است؛ هر گروهی در سایت فروش بلیت تئاتر و در قسمت کاربری خود می‌تواند مقدار فروش بلیت‌ها را مشاهده کند.

وی در خصوص حق مالکیت فیلم‌تئاتر‌ها بیان کرد: ما یک نسخه از فیلم اجرای تئاتر را در اختیار گروه‌های نمایشی قرار خواهیم داد، اما حقوق مادی و معنوی این فیلم‌تئاتر‌ها متعلق به جشنواره تئاتر مقاومت است.

نیلی درباره بخش جایزه مخاطب در جشنواره مقاومت گفت: مخاطبان می‌توانند به آثار نمایشی هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت در بخش صحنه ای، دانشجویی و کودک و نوجوان رای دهند. امکان رای دادن مخاطبان به تئاتر‌های برتر برای اولین بار در این جشنواره در نظر گرفته شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند