امیر دلفانی

«بین یه عالمه ماهی» در سایه قرار گرفت

به گزارش باکس افیس ایران: امیر دلفانی کارگردان نمایش «بین یه عالمه ماهی» که در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه می‌رود درباره تغییراتی که این نمایش نسبت به اجرای عمومی داشته است توضیحاتی ارائه داد.

امیر دلفانی کارگردان نمایش «بین یه عالمه ماهی» که در جشنواره تئاتر فجر به صحنه می رود درباره اجرای این اثر نمایشی گفت: «بین یه عالمه ماهی» ۱۵ و ۱۶ بهمن در قالب جشنواره تئاتر فجر در تالار سایه میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود. در اجرای جشنواره نسبت به اجرای عمومی نمایش تغییرات عمده ای رخ داده است که بخش زیادی از این تغییرات به فضای تصویری و بازی ها بر می گردد. همچنین یکی از بازیگران نمایش نیز تغییر کرده و سامان قهرمانی جایگزین ایمان عبدی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به بازخوردهایی که از مخاطبان در اجرای عمومی نمایش داشتیم و از آنجا که نمایش به شیوه روایتی روی صحنه می رود، تلاش کردیم اجرای جدید به شیوه ای طراحی شود که از حوصله مخاطبان خارج نباشد به این همین دلیل خودمان با قیچی به جان نمایش افتادیم و آن را هرس کردیم.

دلفانی یادآور شد: در صورت بازخورد مثبت مخاطبان از اجرای جشنواره، برنامه ریزی برای حضور نمایش در شهرستان ها را هم مد نظر قرار می دهیم.

وی در پایان صحبت هایش بیان کرد: قصه نمایش «بین یه عالمه ماهی» داستان زندگی یک خانواده است که به دلیل شایعاتی مبنی بر شروع جنگ تصمیم به مهاجرت می گیرند. این نمایش به زعم خودم یک اثر پژوهشی است که به تاثیرات مهم موضوع مهاجرت و عواقب آن می پردازد.

خشایار قائدرحمتی، مهدی یگانه، امیر دلفانی، سامان قهرمانی بازیگران این اثر نمایشی هستند که ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه ساعت ۱۵ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند