شهروز دل افکار

برگزاری مجازی جشنواره تئاتر فجر یک اتفاق تاریخی است

به گزارش باکس افیس ایران: شهروز دل افکار ، بازیگر و کارگردان تئاتر از شرایط برگزاری جشنواره به صورت مجازی و تمرین در دوران کرونا گفت.

شهروز دل افکار ، کارگردان نمایش «اتول سورون» درباره این نمایش گفت: موضوع نمایش اتول سورون درباره برگزاری جشنی است از ورود اولین بار خودرو به دربار ناصری. این داستان درباره شاهان قاجار است که اتومبیل را در فرنگ دیده و در آنجا آن را سفارش داده است. وقتی ماشین به دست این پادشاه می‌رسد حرمسرای دربار را تبدیل به گاراژ می‌کند.

شخصیت‌ها و کل داستان طنز است.

وی درباره سی و نهمین دوره جشنواره تئاتر فجر و اجرای آن به صورت مجازی بیان کرد: بار‌ها در جشنواره شرکت کردم و تندیس بازیگری در سی و سومین جشنواره تئاتر فجر را دریافت کردم. از شیوه برگزاری به صورت مجازی استقبال می‌کنم. یا باید در این شرایط کار نکنیم یا باید خودمان را با شرایط موجود وفق دهیم.

این بازیگر و کارگردان تئاتر درباره تمرین نمایش در شرایط کرونا افزود: خیلی برای اجرای این نمایش سختی کشیدم. بارها عده ای هنگام اجرا چوب لای چرخ ما می‌گذاشتند. برخی بازیگران برای اجرای نمایش می‌ترسیدند، عده‌ای دیگر، با فاصله تمرین می‌کردند. باور نمی‌کردم در چنین شرایطی مجبور به تمرین و اجرا شویم. افراد گروهم خیلی می‌ترسیدند. امیدوارم تا شروع جشنواره فجر امسال، کرونا ریشه کن شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند