تاریخ برگزاری جوایز انجمن نویسندگان آمریکا مشخص شد

به گزارش باکس افیس ایران: انجمن نویسندگان آمریکا تاریخ برگزاری دوره جدید جوایز سالانه خود را اعلام کرد.

هفتاد و دومین جوایز سالانه نویسندگان آمریکا در دو جشنواره همزمان یکی در بورلی هیلتون واقع در لس آنجلس و دیگری در ادیسون بالروم واقع در نیویورک برگزار می‌شود.

با اعلام این انجمن تاریخ اهدای جوایز اول فوریه (۱۲ بهمن) است.

انجمن نویسندگان رأی‌گیری خود را از ماه نوامبر آغاز می‌کند و نامزد‌های خود در بخش تلویزیونی و سینمایی را به ترتیب در تاریخ‌های ۵ دسامبر (۱۴ آذر) و ۶ ژانویه (۱۶ دی) اعلام می‌کند.

فیلم سینمایی «آیا هرگز میتوانی من را ببخشی؟» که به نویسندگی نیکول هولوفسنر و جفی وایتی ساخته شده بود، دوره قبلی جایزه بهترین فیلم نامه اقتباسی را دریافت کرد. دوبرونهام نیز با فیلم «درجه هشتم» جایزه بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی را دریافت کرد. این فیلم همچنین برای برونهام در انجمن کارگردان‌های آمریکا جایزه بهترین کارگردان فیلم اولی را به ارمغان آورد. سال گذشته فیلم سینمایی «خانم میسل شگفت انگیز» محصول آمازون، جایزه بهترین سریال کمدی انجمن نویسندگان را کسب کرد. این سریال امسال در جشنواره امی در بخش سریال‌های کندی با ۲۰ نامزد رکورد دار شده است.

انجمن کارگردان‌های آمریکا نیز نامزد‌های خود در بخش تلویزیونی، تبلیغات و مستند را در تاریخ ۶ ژانویه (۱۶ دی) اعلام می‌کند. روز بعد نیز انجمن تهیه کنندگان نامزد‌های خود در بخش انیمیشن، سینمایی، سریال و فیلم‌های تلویزیونی اعلام می‌کند.

جوایز گلدن گلوب نیز که اولین جشنواره مهم سینمایی و تلویزیونی در فصل جوایز ۲۰۲۰ است، در تاریخ ۵ ژانویه برگزار می‌شود. جوایز انجمن کارگردان‌ها در ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برگزار می شود و روز بعد از آن هم جوایز انجمن نویسندگان جوایز گرمی اهدا می‌شود. نود و دومین جوایز اسکار نیز که در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) برگزار می‌شود، پایانی بر فصل جوایز خواهد بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند