نوروز ۱۴۰۳ چه نمایش‌هایی در‌ تهران اجرا می‌شود؟

به گزارش باکس آفیس ایران ؛ در چند سال گذشته به مناسبت روز جهانی تئاتر، از هفتم فروردین، سالن‌های نمایش مجددا فعالیت خود را آغاز می‌کردند اما امسال شرایط به گونه‌ای دیگر شده و عموم تماشاخانه‌های دولتی مانند: تئاترشهر، تالار وحدت، تالار مولوی و… تعطیل خواهند بود.

همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز ۱۴۰۳ تغییراتی را در فعالیت سالن‌های نمایشی ایجاد کرده است و این بین فقط تماشاخانه سنگلج است که همچنان به میزبانی نمایش «مجلس بلبشو جور کردن» به کارگردانی فرشید قلی‌پور به کارش ادامه خواهد داد.

این نمایش از ۵ تا ۹ فروردین ماه روی صحنه می‌رود و  پس از آن به دلیل شب‌های قدر تعطیل می‌شود و مجددا از ۱۴ فروردین اجرا خواهد داشت.

همچنین در بین تماشاخانه‌های خصوصی سالن ملک میزبان نمایشی تجربی پژوهشی با نام «او و دوستانش ۱۹۸۹» می‌شود. این اثر نمایشی به عنوان یک کار گروهی از سوم تا دهم فروردین ماه روی صحنه می‌رود.

عمارت نوفل‌لوشاتو در بهار با اجرای نمایش «فین جین» به کارگردانی محمود موسوی است. این نمایش که اجرای آن مدتی است آغاز شده از ۴ فروردین ماه اجرای خود را از سر می‌گیرد ولی از ۱۰ تا ۱۵ فروردین به مناسبت شب‌های قدر اجرایی نخواهد داشت.

پردیس موسیقی و تئاتر باغ کتاب نیز در تعطیلات نوروز میزبان نمایش کمدی «خانه سالمندان» به کارگردانی بهزاد محمدی است. این نمایش از روز دوم فروردین اجرای خود را آغاز می‌کند و تا نهم فروردین روی صحنه می‌رود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند