مرداد صحنه‌های پایتخت؛ شبی در طهران تا لیگ قهرمانان

به گزارش باکس افیس ایران: در نخستین هفته از مردادماه با پایان یافتن حدود ۱۰ اجرا، «شبی در طهران» تا «لیگ قهرمانان مرحله گروهی» به صحنه اضافه می‌شوند.

در آغاز دومین ماه تابستان، از ۵ تا ۱۱ مرداد، هفت نمایش به صحنه می‌آیند و ۱۰ اجرا صحنه را ترک می‌کنند.

نمایش‌هایی که به صحنه اضافه می‌شوند

– نمایش شبی در طهران نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی مهشید حسینیان ۱۱ مردادماه آغاز و تا ۱۰ شهریورماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه در تالار محراب میزبان مخاطبان می‌شود.

– نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر به نویسندگی و کارگردانی سجاد داغستانی ۶ مرداد تا ۸ شهریورماه هر شب در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه تماشاخانه آژمان به صحنه خواهد رفت.

– نمایش مثبت فکر کن به نویسندگی و کارگردانی علی دهبان ۶ مردادماه تا ۸ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تئاتر هامون اجرا خواهد داشت.

– نمایش کوریولانوس نوشته ویلیام شکسپیر و به کارگردانی مصطفا کوشکی از ۶ تا ۳۰ مردادماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۷۵ دقیقه در تئاتر مستقل تهران میزبان مخاطبان می‌شود.

– نمایش اتینا به نویسندگی رسول کاهانی و کارگردانی حسین دیردار از ۱۰ تا ۳۰ مردادماه هر شب در خانه نمایش مهرگان به صحنه خواهد رفت.

– نمایش مثل هیچکس به کارگردانی مسعود رحیم پور و نویسندگی چیترا نادری و علی کوچکی ۶ تا ۲۵ مردادماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۴۵ دقیقه در تماشاخانه ماه حوزه هنری اجرا خواهد داشت.

– نمایش لیگ قهرمانان، مرحله گروهی به کارگردانی سعید دشتی و داریوش علیزاده و نویسندگی داریوش علیزاده ۹ تا ۲۵ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو میزبان مخاطبان می‌شود.

نمایش‌هایی که صحنه را ترک می‌کنند

– نمایش کینه به نویسندگی و کارگردانی هاشم آزادی تا ۶ مردادماه هر شب ساعت ۲۰:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

– نمایش نیلوفر به کارگردانی بهناز پورفلاح و نویسندگی سیروس همتی تا ۶ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ در تماشاخانه ایران تماشا به صحنه می‌رود.

– نمایش سحر به کارگردانی علی فرزانه پور و نویسندگی پیام عزیزی تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.

‌- نمایش آئورا به کارگردانی محمد حسین مجد طاهری و نوشته گروه اجراگران و کارگردان تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی به نمایش در می‌آید.

– نمایش دروغ به کارگردانی آریان رضایی و نوشته فلوریان زلر تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۵ دقیقه در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

– نمایش اوستاد نوروز پینه‌دوز به کارگردانی رحمت امینی و نویسندگی احمد کمال‌الوزاره محمودی تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر اجرا می‌شود.

– نمایش پپ به کارگردانی اسماعیل کمالی دهقان تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۱۸:۴۵ سالن اصلی تالار مولوی به نمایش در می‌آید.

– نمایش B۵-۶ به کارگردانی فرزام رنجبر و نویسندگی امیر نوروزی تا ۱۰ مردادماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در تئاتر هامون به صحنه می‌رود.

– نمایش پا به نویسندگی و کارگردانی آرمین حمدی‌پور تا ۱۱ مردادماه هر شب ساعت ۱۹ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می‌شود.

– نمایش گرگ‌ها کراوات نمی‌زنند به کارگردانی عادل عزیزنژاد و ساره حشمتی فر و نویسندگی عادل عزیزنژاد تا ۱۱ مردادماه هر شب ساعت ۲۰ در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.

نمایش‌هایی که به اجرای خود ادامه می‌دهند

– نمایش زری سلطان به کارگردانی فربد همدانی و نویسندگی کرامت یزدانی تا ۱۲ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه شانو به صحنه می‌رود.

– نمایش در بسته نوشته ژان پل سارتر به کارگردانی امیرحسین رضایی تا ۱۵ مردادماه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.

– نمایش لامِلّا به کارگردانی زهرا بلاغی و نویسندگی عرفان خلاقی تا ۱۵ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه خانه وارطان به نمایش در می‌آید.

– نمایش پر، یا داستان منحصر به فرد نویسنده ای که تا گردن زیر پتوی منحصر به فردش… به نویسندگی و کارگردانی محمد نورالدینی تا ۱۵ مردادماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در عمارت روبرو به صحنه می‌رود.

– نمایش در میان آب ها به نویسندگی و کارگردانی سامره رضایی تا ۱۶ مردادماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۵ دقیقه در کارگاه نمایش تئاترشهر اجرا می‌شود.

– نمایش خنده در طبقه‌ی بیست و سوم نوشته نیل سایمون و به کارگردانی شکوفه چرخی تا ۱۷ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

– نمایش مولن روژ به نویسندگی آرش عباسی و به کارگردانی حسین پارسایی تا ۱۷ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ در پردیس سینمایی باغ کتاب به صحنه می‌رود.

– نمایش معرکه گیری به نویسندگی و کارگردانی علی رضا ایزدی تا ۱۷ مردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در عمارت روبرو اجرا می‌شود.

– نمایش خنده ماهی به نویسندگی و کارگردانی عباس رثایی تا ۱۸ مردادماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.

– نمایش مگس به کارگردانی توحید معصومی و نوشته اشتفان تا ۱۸ مردادماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر به صحنه می‌رود.

– نمایش لانچر ۵ به نویسندگی و کارگردانی مسعود صرامی و پویا سعیدی تا ۱۸ مردادماه ۲۰:۳۰ به مدت ۱۱۵ دقیقه سالن سایه تئاترشهر اجرا می‌شود.

– نمایش فرشته تاریخ به نویسندگی و کارگردانی محمد رضائی راد تا ۱۸ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۸۰ دقیقه در سالن چارسو تئاتر شهر به نمایش در می‌آید.

– نمایش جشن سالگرد نوشته آنتوان چخوف و به کارگردانی داریوش مودبیان تا ۱۸ مردادماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی به صحنه می‌رود.

– نمایش مضحکه بادسوار به نویسندگی و کارگردانی هما جدیکار تا ۱۹ مردادماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود.

– نمایش چشم به راه میرغضب به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی تا ۲۰ مردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه سنگلج به نمایش در می‌آید.

– نمایش چهاردقیقه به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی الهام کردا تا ۲۰ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

– نمایش همان چهاردقیقه به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی صابر ابر تا ۲۰ مردادماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

– نمایش مرغ دریایی من به کارگردانی و نویسندگی کیومرث مرادی بر اساس نمایشنامه مرغ دریایی آنتوان چخوف تا ۲۰ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۰۰ دقیقه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به نمایش در می‌آید.

– نمایش تماشاچی محکوم به اعدام نوشته ماتئی ویسنی یک و به کارگردانی سینا میرشمسی تا ۲۲ مردادماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.

– نمایش گورخواب ها به نویسندگی و کارگردانی سیامک صفری تا ۲۵ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

– نمایش مارلون براندو به نویسندگی و کارگردانی مهران رنجبر تا ۲۵ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۸۵ دقیقه در تماشاخانه سپند به نمایش در می‌آید.

– نمایش این یک اعتراف است به نویسندگی و کارگردانی شادی اسدپور تا ۲۵ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.

– نمایش حسن بدری برنده خوشبخت یک عدد مزدا ۳ به نویسندگی و کارگردانی هامون قاپچی تا ۳۰ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در تالار حافظ اجرا می‌شود.

– نمایش این یک تیتر زرد نیست به نویسندگی مهدی ضیا چمنی و کارگردانی الهام کردا تا ۳۰ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۸۰ دقیقه در تماشاخانه ملک به نمایش در می‌آید.

– نمایش لولیتا نسخه‌ی ۱۲ به کارگردانی بهنام احمدی و نویسندگی فرشاد جعفری تا ۳۰ مردادماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود.

– نمایش رویای یک شب نیمه تابستان نوشته ویلیام شکسپیر به کارگردانی مصطفا کوشکی تا ۳۱ مردادماه هر شب در دو نوبت ۲۰ و ۲۲ به مدت ۷۵ دقیقه در تئاتر مستقل تهران اجرا می‌شود.

– نمایش اسب چشمه به نویسندگی و کارگردانی کرم اله سلیمانی تا ۳۱ مردادماه هر شب ساعت ۱۷ به مدت ۶۰ دقیقه مجموعه تئاتر دیوار چهارم به نمایش در می‌آید.

– نمایش صدای خنده حضار به کارگردانی حسام افسری و نویسندگی مجتبی کاظمی تا ۳۱ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در مجموعه تئاتر دیوار چهارم به صحنه می‌رود.

– نمایش مردی که می خواست مرد بماند به کارگردانی حامد اویسی طهرانی و نویسندگی افروز فروزند تا ۳۱ مردادماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

– نمایش افعال بی قاعده به نویسندگی و کارگردانی پویا اسدی تا ۳۱ مردادماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه ملک به نمایش در می‌آید.

– نمایش اولد سیبروک نوشته وودی آلن کارگردانی امیرمحمد مهاجری تا ۱ شهریورماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

– نمایش اژدهای طلایی نوشته رولند شیمِلْفِنیگ و به کارگردانی علی پروشانی تا ۶ شهریورماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۱۰۰ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

– نمایش پستچی، پابلونرودا به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و نوشته انتونیا اسکارمتا تا ۶ شهریورماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۹۰ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به نمایش در می‌آید.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند