شهرام گیل آبادی

ماجرای بیانیه خانه تئاتر به نماینده‌های مجلس شورای اسلامی چیست؟

به گزارش باکس افیس ایران: شهرام گیل آبادی مدیر خانه تئاتر از نوشتن بیانیه شش بندی مبنی بر درخواست مطالبات اهالی تئاتر و در نظر گرفتن بودجه برای این صنف می‌گوید.

شهرام گیل آبادی ، مدیر خانه تئاتر درباره مطالبات اهالی تئاتر گفت: مطالبات جامعه تئاتر کاملا روشن و مشخص است و چندین بار است که درباره اش حرف زده ایم. بسیاری از همکاران ما روز‌های سختی را گذرانده اند. رهبری تاکید کردند که افرادی که کار ندارند رسیدگی شود. حدود ده ماه است که از لحاظ پشتیبانی مالی و کاری، نبود پرداخت حقوق ایام بیکاری، نداشتن بیمه تامین اجتماعی و … به تعهدات عمل نشده است.

وی ادامه داد: در شرایط عادی سر کار کج دار و مریز کار می‌کردند، اما الان حداقل‌ها را ندارند و بسیاری از اهالی تئاتر مجبور شده اند کار‌های خارج از شانشان انجام دهند.

مدیر خانه تئاتر درباره بیانیه منتشر شده از خانه تئاتر به نماینده‌های مجلس گفت: هیات مدیره خانه تئاتر تصمیم گرفت در نامه نوشته شده به مجلس شورای اسلامی درشش ۶ بند خواسته‌های خود را به صورت صریح و شفاف بیان کند. ما این بیانیه را با توجه به اینکه الان مجلس شورای اسلامی و دولت در حال تدوین بودجه هستند نوشتیم.

وی افزود: همچنین قرار شده روز یکشنبه همراه با چندی از اهالی تئاتر در حرکتی نمادین در مقاب لمجلس شورای اسلامی همراه با تقدیم بیانیه خود خواسته خود را پیگیری کنیم. مطالبات اهالی تئاتر مطالبات دیروز و امروز نیست. دولت بخش کوچکی از مشکلات ما را حل کرد. لاان نمایندگان مجلس با تخصیص بودجه می‌توانند به بخش فرهنگ و هنر کمک کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند