شهروز دل افکار

سرنوشت تئاتر در سال ۱۴۰۰ مشخص نیست

به گزارش باکس افیس ایران: شهروز دل افکار بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما گفت: در سال ۹۸ تئاتر ضربه عجیبی خورد و در آینده معلوم نیست سرنوشت تئاتر چه خواهد شد.

شهروز دل افکار بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما درباره وضعیت تئاتر، در سال ۱۴۰۰ گفت: سال ۹۹ تئاتر، ضربه عجیبی خورد و سرنوشت آینده تئاتر، به هیچ وجه معلوم نیست. شاید اگر واکسن زودتر تهیه شود و به دست مردم برسد مردم به سالن ها خواهند آمد اما باز هم نمی‌دانم وضعیت تئاتر، امسال چگونه خواهد شد.

وی در ادامه درباره وضعیت تئاتر، در سال ۹۹ بیان کرد: سال ۹۹ به دلیل لغو اجراها سطح تئاتر نزول پیدا کرد و این اتفاق این اتفاق باعث شد تا تئاتر، مخاطبانش را از دست بدهد و اعتماد مردم نسبت به دیدن تئاتر کم شود. مشخصی هم که در این ایام اجرا داشت جانش را کف دست گرفت و در تاریخ اجرای تئاتر، در شرایط کرونایی باقی خواهند ماند و شرایط عجیبی بود.

این بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما درباره برنامه‌هایش در سال ۱۴۰۰ افزود: دوست داشتم امسال نیز نمایش اتاق سرون را همچنان اجرا کنم اما از هشتم فروردین هم زمان با بازگشایی سالن های تئاتر، در سال جدید گروه دیگری در تماشاخانه ایرانشهر کار خود را روی صحنه می برند. امسال کار های جدیدی در حوزه بازیگری دارم اما هنوز به نتیجه نرسیدم که کدام را در حوزه تصویر انتخاب کنم و با اعضای گروه نمایشم نمایشنامه خوانی دارم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند