«خواب مرد مرده» به صحنه می‌آید

نمایش «خواب مرد مرده» نوشته اشکان آبگون و کارگردانی محمد مسگری، جدیدترین اثر تئاتری فروردین سال ۱۴۰۳ است. در این نمایش، زانیار در واپسین روزهای خدمت در شهرهای مرزی، زندگی خود را به پایان می‌رساند و این واقعه باعث فروپاشی هم‌خدمتی او می‌شود. بازیگران این اثر شامل حنانه جعفری نژاد، نیما تبریزی، احمد افشاری، رضا داودوندی، رضا دادخواه و محمد مسگری می‌باشند. اطلاعات تکمیلی درباره این نمایش به‌زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش ایران باکس آفیس به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، نمایش «خواب مرد مرده» به نویسندگی اشکان آبگون و کارگردانی محمد مسگری و تهیه‌کنندگی اشکان آبگون جدیدترین نمایش فروردین سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

این اثر نمایشی پاییز امسال در تماشاخانه انتظامی روی صحنه رفت که مورد توجه مخاطبان و منتقدان صحنه نمایش و هنر هفتم قرار گرفته بود ودر این دور از اجرا، حنانه جعفری نژاد، نیما تبریزی، احمد افشاری، رضا داودوندی، رضا دادخواه و محمد مسگری به‌عنوان بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه روایت خیالی نمایش «خواب مرد مرده» آمده: «زانیار در واپسین روزهای خدمت در شهرهای مرزی، مقابل چشمان هم‌خدمتی‌اش زندگی خود را پایان می‌دهد. هم‌خدمتی او با دیدن این صحنه دلخراش به فروپاشی می‌رسد و … .»

دیگر اطلاعات تکمیلی این اثر نمایشی به‌زودی اعلام‌ می‌شود.

نمایش «خواب مرد مرده» در تماشاخانه انتظامی برگزار شده است و بازیگران معروفی همچون حنانه جعفری نژاد و محمد مسگری در آن حضور داشتند. روایت خیالی نمایش درباره زانیار، که در شهرهای مرزی خدمت می‌کند، متمرکز است. زانیار در انتهای خدمت خود جان خود را از دست می‌دهد و این اتفاق باعث شکست هم‌خدمتی‌اش می‌شود. اطلاعات بیشتر در مورد این نمایش به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «خواب مرد مرده» به نویسندگی اشکان آبگون و کارگردانی محمد مسگری و تهیه‌کنندگی اشکان آبگون جدید‌ترین نمایش فروردین سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

این اثر نمایشی پاییز امسال در تماشاخانه انتظامی روی صحنه رفت که مورد توجه مخاطبان و منتقدان تئاتر و سینما قرار گرفته بود.

در این دور از اجرا، حنانه جعفری نژاد، نیما تبریزی، احمد افشاری، رضا داودوندی، رضا دادخواه و محمد مسگری به‌عنوان بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان نمایش «خواب مرد مرده» آمده: «زانیار در واپسین روزهای خدمت در شهرهای مرزی، مقابل چشمان هم‌خدمتی‌اش زندگی خود را پایان می‌دهد. هم‌خدمتی او با دیدن این صحنه دلخراش به فروپاشی می‌رسد و…»

دیگر اطلاعات تکمیلی این اثر نمایشی به‌زودی اعلام‌ می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند