تعطیلی اجراهای تئاتر مولوی

به گزارش باکس افیس ایران:تمامی نمایش‌های مرکز تئاتر مولوی در روزجمعه، یازده مرداد ماه به دلیل شهادت حضرت امام محمدتقی(ع) تعطیل است.

تمامی نمایش‌های مرکز تئاتر مولوی، در روز جمعه ۱۱ مرداد ماه، به دلیل مصادف شدن با شهادت حضرت امام محمد تقی (ع) تعطیل است.

همچنین اجرای نمایش «آئورا» در روز پنج شنبه ۱۰ مرداد در ساعت ۱۷ و نمایش «پپ» در ساعت ۱۸:۴۵ خواهد بود.

«عصرانه‌های شاد» ارسباران

فرهنگ سرای ارسباران ده‌ها برنامه مفرح و متنوع «عصرانه‌های شاد» با هدف ارتقای سطح اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و تحکیم بنیاد خانواده میزبان شهروندان در تابستان است.

اجرای نمایش کمدی اجتماعی خیابانی «آقای بازیگر» به کارگردانی علی نکته سنج، ایستگاه‌های نقاشی و کاردستی کودک، تصویر سازی داستان‌های شاهنامه، ساخت اوریگامی (کاغذ وتا)، شاهنامه‌خوانی برای کودکان، ساخت وسایل با مواد دور ریختنی، غرفه کتاب برای کودکان و نوجوانان بخش‌هایی از برنامه عصرانه‌های شادی است که طی روزهای ۹و۱۹ و۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۸ در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می‌شود.

آثار پذیرفته شده بخش خیابانی جشنواره ملی تئاتر آرخه معرفی شدند

آثار پذیرفته شده در بخش خیابانی جشنواره ملی تئاتر آرخه که شامل منتخب آثاری از سراسر کشور است،‌اعلام شد.

در بخش خیابانی پس از بررسی هیئت انتخاب متشکل از منوچهر اکبرلو، محسن اردشیر ۸ اثر به این بخش راه یافتند که به شرح زیر است: «میشه گرگ نباشیم» به کارگردانی مرتضی اسدی مرام از کرمانشاه،‌ «سبزه سیاه بخت» به کارگردانی بنیامین خیری از شیراز، «خاتون» به کارگردانی محمد یوسفی زاده از آذربایجان شرقی

«منذور» به کارگردانی ملیحه دهقانی فیروز آبادی از تهران،‌ «جیب زده» به کارگردانی موسی هدایتی از کردستان، «یاشیل» به کارگردانی مهدی صالح یار از تبریز، «شکارچی» به کارگردانی لیلا بیگوند از تهران، «مبارک داماد می‌شود» به کارگردانی داود بهمنی از تهران.

نخستین جشنواره ملی تئاتر آرخه از ۱۶ تا ۲۶ آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

تمدید پیش فروش بلیت‌هاى تاتر موزیکال اشک‌ها و لبخندها

سایت فروش بلیت نمایش «اشک‌ها و لبخندها» ، پیش فروش هفته آینده را آغاز کرد. تئاتر موزیکال اشک‌ها و لبخندها که کارگردانی آن را هادى قضات به عهده دارد و مسئول رهبرى ارکستر آن نصیر حیدریان است، به دلیل استقبال گسترده علاقه مندان به هنر از اجراى این شاهکار نمایشى دنیا، بلیت‌هاى نمایش به مدت یک هفته پیش فروش شد.

اشک‌ها و لبخندها به تهیه‌کنندگی سهیل کوشانپور و اجراى بیش از ١١۵ هنرمند و خواننده اپرا در حوزه‌های مختلف هر روز ساعت ١٨ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

این پروژه نمایشی براساس قطعه موسیقایی «اشک‌ها و لبخندها» ساخته ریچارد راجرز تولید شده و روایتگر داستان خانواده «فون تراپ» ساکن زالسبورگ است.نمایش اشک‌ها و لبخندها اولین بار در قالب یک فیلم سینمایی در سال ۱۹۶۵ ساخته شد و به محبوبیت و شهرت زیادى در جهان دست پیدا کرد؛ تا جایى که به عنوان پرفروشترین فیلم تاریخ در زمان خود دست یافت و تا پنج سال این مقام را حفظ کرد. این فیلم به شدت پرطرفدار بود و توانست رکورد باکس آفیس را در ۲۹ کشور بشکند و پنج جایزه اسکار را نیز از آن خود کند. در سال ۱۹۹۸ نیز بنیاد سینمای آمریکا این فیلم را به عنوان چهارمین فیلم برتر موزیکال تاریخ انتخاب کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند