فرهاد شنتیایی

«داغ ننگ» به ایرانشهر رسید

به گزارش باکس افیس ایران: نمایش «داغ ننگ» نوشته ایاد اختر با کارگردانی فرهاد شنتیایی در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت.

نمایش «داغ ننگ» به کارگردانی فرهاد شنتیایی و تهیه‌کنندگی سعید روستایی، اجراهای خود را از ۱۶ فروردین ماه آغاز کرده و هر شب ساعت ۲۱:۴۵ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

این نمایشنامه نوشته ایاد اختر است که با ترجمه مشترک کمال عبدی و شیرین سلیمی به صحنه می‌رود.

در خلاصه این نمایش که برای نخستین بار در ایران روی صحنه می‌رود، آمده است: امیر کاپور وکیل درجه یک آمریکایی-پاکستانی در کنار همسر نقاش خود، اِمیلی در حال ترقی در شغل خود هستند، اِمیلی به همراه حسین، مسلمان پاکستانی و پسر خواهر امیر که به تازگی به نیویورک آمده از امیر می‌خواهند که وکالت امام فرید، امام جمعه نیویورک را بر عهده بگیرد … و این آغازی است برای شروع جریان‌های تازه در نمایش.

در این نمایش ۷۰ دقیقه‌ای، بازیگرانی (به ترتیب ورود به صحنه) چون؛ فرهاد شنتیایی ، شیرین سلیمی ، امیرعلی شیرآبادی ، بهزاد کریمی ، مهسا شجاعی ایفای نقش می‌کنند.

همچنین از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مجری طرح: سهیل لاریجانی، مشاور کارگردان: امیر اخوین، دستیار کارگردان: سینا فراهانی، طراح صدا و آهنگساز: صادق نیک‌فرمان، طراح نور: دانیال اربابی، طراح صحنه: بردیا کوشش، طراح لباس: حسین هاشمی‌مقدم، مدیر صحنه: پارسا یوسف، اجرای صدا: شایان صفوی، اجرای دکور: علی‌اکبر چهاردلی، طراح پوستر و گرافیک: امیرحسین خدری، مدیر روابط عمومی: امیر قالیچی، مدیر امور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر اشاره کرد.

نمایش «داغ ننگ» هر شب ساعت ۲۱:۴۵ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند