صحنه

خونه» چشم انتظار حمایت

به گزارش باکس افیس ایران:  نمایش «خونه» به نویسندگی و کارگردانی نسیم تاجی از روز پنجشنبه ۵ آبان در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت.

نسیم تاجی نویسنده و کارگردان نمایش «خونه» که این روزها در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است، درباره این اثر نمایشی گفت: نمایش «خونه» از پنجشنبه ۵ آبان اجرای خود را آغاز کرد و قرار است تا ۵ آذر نیز روی صحنه باشد. «خونه» یک نمایش رئالیستی است و به ماجرای یک خانه قدیمی می‌پردازد.

وی درباره موضوع نمایش «خونه» توضیح داد: «خونه» راجع به خانه‌ای قدیمی است که سند ندارد و چون فرسوده شده و در حال خراب شدن است، ساکنان خانه قصد تعمیر آن را دارند و به دنبال گرفتن وام برای تعمیرات هستند اما چون این خانه سند ندارد وام نیز به آن تعلق نمی‌گیرد. شهرداری نیز اعلام می‌کند چون مالک خانه مفقود شده، خانه متعلق به همه است ولی از طرف دیگر خانه در طرح احداث بزرگراه قرار گرفته است.

تاجی درباره وضعیت استقبال مخاطبان از اجرای نمایش «خونه»، اظهار کرد: در حال حاضر چون اجرا تازه شروع شده هنوز وضعیت استقبال مخاطبان از نمایش مشخص نیست ولی امیدوارم با توجه به شرایط فعلی اتفاقات خوبی بیفتد.

کارگردان نمایش «خونه» در پایان سخنان خود درباره اینکه با توجه به شرایط موجود تبلیغات اجراهای نمایشی و حضور مخاطبان در سالن‌ها، هزینه‌های این نمایش تأمین خواهد شد یا نه، تأکید کرد: نمایش «خونه» دارای ۱۳ بازیگر و ۲۰ نفر عوامل اجرا است. امیدوار هستیم اداره‌کل هنرهای نمایشی کمک هزینه قابل قبولی از نمایش «خونه» داشته باشد وگرنه ضرر مالی زیادی را متحمل خواهم شد.

بازیگران نمایش «خونه» به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: مهرداد باقری، بهرام سروری‌نژاد، لیلا ارجمند پیوند، علی یازرلو، شاهین گل کار، ماهی طاهری، رضا نعمتیان، میثم عباسی، طاهره بهرامی، احمد سوری، مبین آذربایجان، امیر مهدی میرزایی، حسن فتحعلی بیگی، میترا جوکار.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند