«تنهاتر از مسیح» به میدان آمد

به گزارش باکس آفیس ایران: نمایش آیینی – میدانی «تنهاتر از مسیح» شب گذشته هجدهم مهر ماه با حضور مردم در بوستان ولایت افتتاح شد.

نمایش «تنهاتر از مسیح» به کارگردانی حسن بزرا و تهیه کنندگی علی اسماعیلی شب گذشته هجدهم مهر ماه اجرای خود را با حضور تعدادی از مسئولان و مخاطبان در بوستان ولایت آغاز کرد.

مهدی چمران رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران و عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، حاج رحیم احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن و برخی از مسئولان ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم حضور داشتند.

حاج رحیم احمدی روشن در مراسم افتتاحیه نمایش در صحبت هایی گفت: بهتر این بود که این نمایش در منطقه ای از خاک عراق بین نجف و کربلا هر سال برگزار شود اما متأسفانه به دلیل مشکلات مالی این اتفاق نیفتاده و به چند اجرا در تهران و بوستان ولایت ختم شده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه برپایی این مجالس برای آقااباعبدالله به زمینه سازی ظهور موعود ختم شود، گفت: نخستین سوگواره ها برای امام حسین (ع) ابتدا در دوره آل بویه و بعد زمان صفاریان، زندیان و سپس قاجاریان برگزار شد. در زمان پهلوی ها سوگواری در حال کمرنگ شدن بود به طوریکه مردم در منگنه و در بیقوله ها عزاداری می کردند.

پدر شهید احمدی روشن گفت: خوشحالم که به وسیله نظام جمهوری اسلامی ایران مظلومیت آقا اباعبدالله و رشادت هایشان از مرزهای ایران فراتر رفته است. زمانی ما از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا تحت فشار بودیم اما حالا خوشبختانه شرایط تغییر کرده است و اربعین حسینی نیز از مرزهای ایران و عراق فراتر رفته است.

پس از آن سانس نخست مراسم افتتاحیه نمایش با حضور مردم در بوستان ولایت اجرا شد.

در این نمایش بیش از ۱۵۰ هنرور و بازیگر تئاتر فعال هستند و قرار است هر شب در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ در دو سانس پذیرای هزاران نفر از تماشاگران مردمی در بوستان ولایت (تهران) باشد.

سایر عوامل اصلی نمایش عبارتند از: طراح صحنه و دکور: آنه محمد ایری، طراح نور: عباس رحمانی‌پور، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: رضا ترکمان، مدیر تولید: نادر قنبری، مجری صدا: علی بیرنگ، مدیر اجرایی: امیرحسین طهرانی.

این نمایش با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهرداری تهران از تاریخ ۱۷ مهر ماه لغایت ۶ آبان ماه هر شب در بوستان ولایت شهر تهران اجرا می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند