صحنه

«بی چرا زندگان» چالش‌های زندگی یک روزنامه‌نگار

به گزارش باکس افیس ایران:   نمایش «بی چرا زندگان» نوشته لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی که به چالش های زندگی یک روزنامه نگار می پردازد در تالار قشقایی روی صحنه است.

سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر از دوشنبه دوم خرداد ماه میزبان نمایش «بی چرا زندگان» نوشته لیلی عاج، کارگردانی الهام شعبانی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا علی‌نژاد شده است. تیزر این اثر نمایشی نیز به تازگی در معرض دید علاقه مندان به تئاتر قرار گرفته است.

در این اثر نمایشی بازیگرانی چون (به ترتیب ورود به صحنه) یلدا عباسی، ساناز نجفی، حدیث میرامینی، توماج دانش بهزادی، آیه کیان‌پور، حمیدرضا محمدی و سمیه برجی ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش ۸۰ دقیقه‌ای که تا ۷ تیر ماه ساعت ۲۰ در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود در مورد زندگی یک خبرنگار و اتفاقاتی است که به صورت روزمره برای او می‌افتد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: نترسم، نترسی، نترسید، نترسیدیم … آره نترسید… من فقط یه روزنامه‌نگارم که یه ستون داره با هزار کلمه… همین.

الهام شعبانی کارگردان این نمایش در آثار مختلفی از جمله «عاشقانه»، «ریکاوری»، «ملکاوان»، «ملکه گدایان»، «الیور تویست» و «خواب زمستانی» و… به عنوان بازیگر و طراح لباس فعالیت داشته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند