صحنه

«پناه‌کاه» به ایرانشهر می‌رود

به گزارش باکس افیس ایران:  نمایش «پناه‌کاه» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه از دوم تیر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

نمایش «پناه‌کاه» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه از دوم تیر ماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

نمایشنامه‌ «پناه‌کاه» سال ۹۷ با کارگردانی مشترک فرید قادرپناه و رامین معصومیان اجرا شده بود اما نمایش جدید «پناه‌کاه» به طور کلی از آن اجرا مجزا است و بازتولید محسوب نمی‌شود.

فرید قادرپناه سال گذشته نمایش «درخت شیشه‌ای آلما» را در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه برد که با وجود همه‌گیری بیماری کرونا از شهریور تا آبان ۱۴۰۰ روی صحنه بود.

قادرپناه متولد سال ۱۳۶۳ دارای مدرک کارشناسی عمران است. او از سال ۱۳۸۶ با گذراندن دوره‌های هنری از جمله بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه‌نویسی ، فیلمنامه‌نویسی و … زیر نظر اساتید مختلف وارد دنیای هنر شد و سپس گروه تئاتر ریگولیتو را تشکیل داد و با کارگردانی نمایش «شبی بیرون از خانه» در سال ۱۳۹۳ به طور جدی وارد دنیای تئاتر شد. «آوریل ۱۹۱۲»، «بازگشت به خانه»، «پناه‌کاه» و «بوی گند دهان خانم مارکز» دیگر نمایش‌های او هستند.

به گفته‌ فواد خراباتی مجری طرح این پروژه، این نمایش قرار بود مرداد ماه روی صحنه برود اما به دلایلی زمان اجرا به تاریخ نزدیک‌تری موکول شد و گروه بعد از سه ماه تمرین علی‌رغم میل‌ باطنی اش مجبور به تغییر یکی‌ از بازیگران شد. اطلاعات دقیق زمانی، عوامل و بازیگران نمایش در خبرهای بعدی منتشر خواهد شد.

طراحی لوگوتایپ به عهده سینا افشار بوده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند