نمایش

نمایش «چرتکه» ۲ اجرایی شد

به گزارش باکس افیس ایران:  نمایش «چرتکه» که این روزها در پردیس تئاتر تهران روی صحنه است جمعه دوم دی ماه و روزهای دوشنبه و سه شنبه ۵ و ۶ دی ماه در ۲ نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود.

مسعود اسماعیلی کارگردان نمایش «چرتکه» ریشه عمیق علاقه مذهبی در میان مردم را یکی از دلایل موفقیت این اثر نزد مخاطبان دانست و تاکید کرد: به دلیل اینکه نمایش های آیینی بخش مهمی از مراسم های متنوع مذهبی بوده همواره یکی از انتخاب های اصلی مردم به شمار می رود.

وی عنوان کرد: در طول دوران حیات ۲۴ ساله گروه هنری مسلم، تلاش بر این بوده تا حداقل سالی ۲ نمایش در ایام فاطمیه و نیمه شعبان روی صحنه ببریم و امسال نیز شانس روی صحنه آوردن «چرتکه» را داشتیم.

اسماعیلی در پایان با قدردانی از همکاری مدیریت و کارکنان پردیس تئاتر تهران در اجرای این نمایش تصریح کرد: به دلیل استقبال مخاطبان و تماشاگران ارجمند که از نقاط مختلف تهران برای تماشای «چرتکه» آمده بودند با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت مجموعه، نمایش مذکور در روز جمعه دوم دی ماه و روزهای دوشنبه و سه شنبه ۵ و ۶ دی ماه در ۲ نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود.

«چرتکه» داستان یک گروه تئاتری است که نمایشی را با محوریت حضرت فاطمه زهرا (س) تمرین می کنند و در میانه تمرینات یکی از بازیگران مجبور به ترک کار شده و گروه نیز بازیگری مسیحی را جایگزین او می کنند و …

عوامل نمایش «چرتکه» عبارتند از نویسنده: سید مرتضی هاشمی گلپایگانی، کارگردان: مسعود اسماعیلی، مدیر تولید: محمد مدرس، گریم: هادی فکری، بازیگران: حسین فیاض ‌بخش، علی حاجی شمس، علی فرخی، محمدمهدی سعیدیان، مهدی عارف نظری، محسن تقی زاده.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند