نمایش خون به پا میشود با باز ایمان اشراقی

به گزارش باکس افیس ایران این اثر نمایشی تا ۲۷ خرداد ماه ساعت ۱۹:۳۰ به مدت‌ زمان ۹۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان به صحنه می‌رود.
خسرو شهراز، ندا مقصودی، امین طباطبایی، ایمان اشراقی، وحید جباری، ناصر رحیمی، پانیذ خوش نیک، ایمان میرهاشمی، علیرضا قیدری، بابک محمودزاده و کامران حاجی علی اکبر بازیگران این نمایش هستند.
گروه طراحان و عوامل این اثر عبارتند از طراح صحنه: سعید آرین، طراح نور: مرتضی حقیقت بیان، طراح گریم: افسانه قلی‌زاده، طراح لباس: فاطمه محمدی، طراح صدا و آهنگساز: سهراب کرم رودی، مدیر تولید: شقایق شعبانی، دستیار اول و برنامه ریز: کیکاووس شکوهی، دستیار دوم: جاهد قربانی، منشی صحنه: غزال مهدی زاده، عکاس و طراح پوستر: رضا جاویدی، ساخت تیزر و تبلیغات: جاوید علیپور، فرزین شکاری، رضا گورابی، رکسانا محمدشاطر.
این نمایش اقتباسی است از نمایش «تیتوس آندرونیکوس» شکسپیر که شهرام احمدزاه آن را بازخوانی کرده است. نمایش فضای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را بر اساس قدرت‌طلبی به چالش می‌کشد؛ انسان‌هایی که به خاطر قدرت یکدیگر را نابود می‌کنند.
«خون به پا می‌شود»، یک اثر تجربی در فضایی کاملاً مدرن و امروزی است که  گروه نمایش «میزانسن» بیش از دو سال برای نگارش و اجرای این اثر برنامه ریزی و تمرین کرده است.
« د» بیست و هشتمین تجربه کارگردانی مسعود طیبی است.

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند