آلبر کامو

«سوء تفاهم» در خانه نمایش دا

به گزارش باکس افیس ایران: نمایش «سوءتفاهم» به نویسندگی آلبر کامو و کارگردانی نیما ذاکر از ۱۶ شهریور در خانه نمایش دا به صحنه می‌رود.

نمایش «سوءتفاهم» به نویسندگی آلبر کامو و کارگردانی نیما ذاکر از ۱۶ شهریور تا ۴ مهر ساعت ۲۰:۳۰ در خانه نمایش دا روی صحنه می‌رود.

در پیام کارگردان آمده است: نمایش «سوءتفاهم» سعی دارد مخاطب را به دور از هر حاشیه به عمق درونی هستی و ابعاد انسان بکشاند و در مفهوم تمام حرف ها را بیان کند، ما در این نمایش به متن کاملا وفادار بوده ایم و فقط شرایط این روزها و وجود ویروس کرونا باعث شد قسمت هایی از نمایش را حذف کنیم تا تماشاگر مدت طولانی در سالن نماند و تمام تلاش خود را کرده ایم به مفهوم اصلی و فلسفه کامو بپردازیم. در نمایش در کنار بازیگران اصلی از بازیگران فرم هم استفاده کردیم تا یک مقدار فضای نمایش را ملموس‌تر کنیم و هم نمایش را از فضای دیالوگ محور خارج کنیم.

ما در این روزهای بسیار سخت و ملال آور سعی کردیم برای بهتر شدن حال خود و مردم عزیز یک نمایش رمزآلود را روی صحنه ببریم و برای جذب مخاطب پشت اسم نمایش کمدی و یا امثال آن پنهان نشویم. سعی کردیم یک نمایش شریف به صحنه ببریم. امیدوارم مخاطبان از ما حمایت کنند و برای دیدن نمایش با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به خانه نمایش دا بیایند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از مترجم: خشایار دیهیمی، بازیگران: لیلا بروفه، شبنم صادق زاده، ملیکا گل محمدی، فرید گلریز، نیما ذاکر، بابک بینش، محمدحسین علیزاده، علیرضا ولی پور، عاطفه موسوی، فرزانه سیری، مهدی عباسی، شکیلا تویلی، آتنا داداش زاده، طراح حرکت: رها حاجی زینل، دستیار کارگردان: محمد رضایی، شکیلا تویلی، منشی صحنه: نسترن مردانی، طراح صحنه: نیما ذاکر، انتخاب لباس: شبنم صادق زاده، طراح گرافیک: علی صفری.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند