نمایش

ساکنان جدید خانه‌ «پروین» معرفی شدند

به گزارش باکس افیس ایران: دو بازیگر دیگر نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی و تهیه‌کنندگی داود نامور معرفی شدند.

مهران‌ رنج‌بر و مجید رحمتی با نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی به سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر خواهند آمد.

مهران‌ رنج‌بر بازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر که با درخشش در مجموعه تلویزیونی «آوای باران» به شهرت رسید تاکنون در بیش از ۴۰ اثر نمایشی ایفای نقش کرده است، از آخرین آثار او در مقام کارگردان می‌توان به پرتره‌نگاری‌های «استیو جابز»، «مارلون براندو » و «مارادونا»‌ اشاره کرد.

مجید رحمتی بازیگر تئاتر و تلویزیون که این روزها در نمایش «کریمولوژی» ایفای نقش می‌کند پیش‌تر با کارگردانانی چون حمیدرضا آذرنگ، حسین جمالی، حسین مسافرآستانه، روح‌الله جعفری و… همکاری کرده است. او همچنین در دو اثر از حسین کیانی «تیاتر سعدی، تابستان سی‌ودو» و «چشم به راه میرغضب» نیز بازی کرده است.

نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی و تهیه‌کنندگی داود نامور از هشتم خرداد در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت. پیش از این حضور هوشنگ قوانلو، حمید حسینی، سهیل ملکی، مریم ندایی و آتنا تندرو در این اثر قطعی شده بود. اسامی دیگر بازیگران و عوامل «پروین» متعاقبا اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر صفحه‌ گروه تئاتر ملی چریکه به آدرس cherike_theatre را در اینستاگرام دنبال کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند