افسون شکاری

«رستگاری با چکش» از ۲۰ آبان

به گزارش باکس افیس ایران: نمایش «رستگاری با چکش» به نویسندگی و کارگردانی افسون شکاری از ۲۰ آبان اجرای خود را در تماشاخانه شانو شروع می‌شود.

نمایش «رستگاری با چکش» به نویسندگی و کارگردانی افسون شکاری از روز پنجشنبه ۲۰ آبان اجرای خود را در تماشاخانه شانو شروع خواهد کرد که در آستانه اجرا از پوستر این نمایش نیز رونمایی شد. طراحی و گرافیک پوستر نمایش بر عهده مهسا درودیان، از هنرمندان جوان عرصه گرافیک است.

این اثر نگاهی متفاوت به پدیده عدم برقراری دیالوگ و گفتمان بین انسان ها دارد و قضاوت کردن های هر روز جامعه را به چالش می کشد که در طراحی گرافیک این اثر سعی شده با توجه به نگاه و رویکرد نمایش برشی از نوع برخورد جامعه امروز با پدیده قضاوت کردن به تصویر کشیده شود.

پیش فروش بلیت این اثر نمایشی نیز آغاز شده است.

تقی علی آبادی ، روناک پوریادگار ، مصطفی ‌شویکلو به همراه محمدرضا ایمانیان در آن ایفای نقش می کنند. این نمایش از روز پنجشنبه ۲۰ آبان هر شب ساعت ۲۱ میزبان مخاطبان خواهد بود.

از دیگر عوامل نمایش می توان به آهنگساز و طراح صدا: هویک فراهی پاریزی، طراح گریم: عاطفه ‌رضایی، طراح لباس: افسون ‌شکاری، عکاس: مونا ‌شکری، مدیریت تبلیغات: محمدرضا ‌ایمانیان، گرافیک و تیزر: داریوش ‌ادهمی، دستیار اول و برنامه ریز: ماریا پاریزی منش، دستیار کارگردان: میلاد خوشابی، مدیر صحنه: رضا مردان ‌لو اشاره کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند