فاطمه صفایی پور

تاکسیدرمی انسان‌ها توسط «خواهران پیریس» نمایش داده می‌شود

به گزارش باکس افیس ایران: نمایش «خواهران پیریس» به کارگردانی فاطمه صفایی پور و حانیه درویشان درباره دو خواهری است که در محلی دور افتاده زندگی می‌کنند.

فاطمه صفایی پور کارگردان تئاتر درباره نمایش «خواهران پیریس» گفت: «خواهران پیریس» درباره دو خواهری است که در محلی دور افتاده  زندگی می‌کنند و برای اینکه از تنهایی دربیایند دست به کار‌هایی مانند تاکسیدرمی کردن برخی انسان‌ها می‌ زنند.

وی درباره ایده نمایش «خواهران پیریس» اظهار کرد: ایده این نمایش بیانگر آن است که افراد در تنهایی خود ممکن است دست به چه کار‌هایی بزنند. همچنین شیوه این نمایش میکرو تئاتر  و دوربین ما یک چشم ناظر بر زندگی این دو خواهر است.

صفایی با اشاره به جشنواره عروسکی دانشگاه هنر بیان کرد: نمایش «خواهران پیریس» ابتدا یک کار کلاسیک بود که برای جشنواره عروسکی دانشگاه هنر ارسال  و در این جشنواره موفق به کسب جوایز متعددی شد. ساخت ماکت و ایده‌ها بیشتر برعهده دو کارگردان اثر بود. همچنین گوشه‌هایی از اثر اقتباسی از کتاب تارک دنیا است.

وی درباره خلاصه داستان خاطر نشان کرد: خواهران پیرس ادنا و لولا پیرس به تنهایى در کنار دریا زندگى می‌کنند تا اینکه اولین مهمان به خانه‌ی آن‌ها می‌آید.

عوامل این نمایش عبارتند از:

گروه ایده، کارگردانی و اجرا و ساخت ماکت: حانیه درویشیان، فاطمه (یاسمن) صفایی‌پور، متن (اقتباس): عرفان ابراهیمی، آهنگسازان: مهبد شیروانی، فرزان سلسبیلی، طراح صدا: وصال جواهری


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند