نمایش

برنامه‌های تئاتر «تی‌تووک» در ۱۴۰۱

به گزارش باکس افیس ایران: سرپرست گروه تئاتر «تی‌تووک» اعلام کرد این گروه در سال ۱۴۰۱ علاوه‌بر اجرای نمایش به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در جنوب و شمال ایران می‌پردازد.

ابراهیم پشت‌کوهی سرپرست گروه تئاتر «تی‌تووک» درباره برنامه‌های جدید این گروه در سال ۱۴۰۱، گفت: به دنبال این هستیم که در سال ۱۴۰۱ دوره‌های جدید آموزشی تئاتر را برگزار کنیم. قرار است این کارگاه‌های آموزشی در جنوب و همچنین شمال ایران برگزار شود.

وی درباره برنامه‌های این گروه در زمینه اجرای آثار نمایشی نیز توضیح داد: نمایشنامه‌ای با عنوان «تعمیر شب» نوشته‌ام که قرار است توسط حسین کریمی در نیمه اول سال ۱۴۰۱ در شهر بندرعباس اجرا شود. همچنین بعد از اجرای موفق نمایش «هملت پشت‌کوهی» قصد داریم این نمایش را در شهرهای شیراز، رشت و آمل روی صحنه ببریم و طبق برنامه‌ریزی انجام شده این نمایش در فروردین سال ۱۴۰۱ در تهران نیز اجرا می‌شود.

پشت‌کوهی در ادامه از برنامه‌ریزی برای تولید نمایشی ویژه گروه سنی نوجوان توسط گروه «تی تووک» خبر داد و گفت: نمایشنامه‌ای را با نگاهی آزاد به نمایشنامه «پاره‌سنگ در جیب‌هایش» اثر مری جونز نوشته‌ام و اگر شرایط به درستی فراهم شود، این اثر را سال ۱۴۰۱ روی صحنه خواهیم برد.

این کارگردان تئاتر در پایان سخنان خود درباره اجراهای بین‌المللی گروه «تی تووک» در سال ۱۴۰۱ یادآور شد: قرار بود نمایش «تنها سگ اولی می‌داند چرا پارس می‌کند مکبث» را سال ۹۹ در فستیوالی در کشور فرانسه روی صحنه ببریم که به دلیل کرونا این فستیوال برگزار نشد. در شرایط کرونایی برگزاری فستیوال‌های بین‌المللی تئاتر قطعی نبوده و باید دید در سال ۱۴۰۱ وضعیت به چگونه خواهد بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند