استقبال خوب از نمایشی که برای اجرا هیچ تبلیغی نداشت!

به گزارش باکس افیس ایران: کارگردان نمایش «مشق شب» از میزان توجه مردم به نمایشش و تبلیغ نشدن آن قبل از اجرا گفت.

امیر نجفی نویسنده و کارگردان نمایش «مشق شب»، درباره متن این اثر نمایشی گفت: نمایش «مشق شب» چهارمین متن نوشته شده من در تئاتر است؛ کاراکتر‌های این نمایش فضایی شخصی در خود اثر را تولید می‌کنند. این نمایش دارای فضایی فانتزی و روایتگر شام خوردن خانواده‌ای دور میز در هنگام سال تحویل است.

این کارگردان درباره انتخاب بازیگران نمایش «مشق شب» اظهار کرد: ما گروهی به نام «بی سر و صدا» داریم؛ چند نفر از اعضای این نمایش در کار‌های قبلی با بنده همکاری داشتند؛ البته بازیگران و اعضای جدیدی هم در این نمایش به جمع ما اضافه شدند.

نجفی تصریح کرد: برای اجرای نمایش «مشق شب» استفاده از هنرمندان دانشجو مدّ نظر ما بود؛ چون این یک تئاتر و کار دانشگاهی است و به تمرین زیاد احتیاج داشت. تمرینات ما برای اجرای این نمایش، ۷_۸ ماه و این اواخر روزانه ۸ ساعت طول می‌کشید.

وی درباره استقبال مخاطبان از این اثر گفت: به خواست خودمان این نمایش هیچ تهیه‌کننده و حمایت کننده‌ای نداشت و تبلیغی هم برای اجرای آن توسط مخاطب صورت نگرفت؛ اما به لطف خدا این نمایش بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

گفتنی است نمایش «مشق شب» از ۲۵ شهریور تا ۲۲ مهر ماه هرشب ساعت ۱۹:۰۰ به نویسندگی و کارگردانی امیر نجفی و با هنرمندی رضا محمدخانی، نیکان راست‌قلم، علیرضا حق‌پرست، سمیرا نجاری، علی چاقوچی، یگانه رجبی، برسام نوری و مرتضی یوسفی در سالن اصلی تالار مولوی اجرا می‌شود.



بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند