نسیم ادبی

اجرای نمایش «شب/ خارجی/ یرما» در تالار مولوی آغاز می‌شود

به گزارش باکس افیس ایران: نمایش «شب/ خارجی/ یرما» کاری مشترک از نسیم ادبی و ندا شاهرخی است که به زودی در تالار مولوی میزبان مخاطبان خواهد بود.

نمایش «شب/ خارجی/ یرما» نوشته فدریکو گارسیا لورکاست که در دسته تئاتر مستند-نمایشی قرار می‌گیرد و روایت زنی به نام یرماست که برای آنچه که آرزویش را دارد، می جنگد و تسلیم قضاوت‌های جامعه نمی شود. روایت یرما با روایت‌های مستند بازیگران از زندگی شخصی خود گره می خورد و به این ترتیب نمایش «شب/خارجی/یرما» روی صحنه جان می گیرد و این‌نمایش تولید مدرسه تئاتر فانوس و حاصل کارگاه ایده تا اجرای این مدرسه است.

آناهید ادبی، علیرضا عبدالعلی زاده، سجاد طاهری، سوگند حسینی، عاطفه غضنفری، دانیال محمدی، سجاد باقری، صدف محسنی، شبنم خاتون حسینخانی، مرجان رنود، شکیبا عسگری، رایحه پاشا، شبنم ابریشمی، شقایق کمالی، حامد مهربانی، سهراب صمیمی، شهاب خجسته راد بازیگران این اثر هستند.

رسول محمدی، سجاد طاهری، شایان صادق پور دستیار کارگردان، روشنک شهبازی منشی صحنه، مرتضی خانمحمد طراح نور، سارا احمدی موسیقی، دانیال محمدی نوازنده گیتار، مونا مقدم گرافیک و ویدئو آرتیست، مونا مقدم عکاس، شایان صادقپور تیزر مونا مقدم و مهدی سربازی روابط عمومی این نمایش را برعهده دارند که با دراماتورژی، طراحی و کارگردانی نسیم ادبی و ندا شاهرخی در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی از ۱۸ فروردین ساعت ۶ عصر روی صحنه می رود.

این اجرا حاصل کارگاه ایده تا اجرای مدرسه بین المللی تئاتر فانوس است و از هجدهم فروردین ساعت ۱۸ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می رود.

این نمایش در دسته اجرایی مستند – نمایشی قرار می گیرد و مدت زمان آن ۷۵ دقیقه است و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سامانه “تیوال” WWW.tiwall.com مراجعه کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند