نمایش

اجرای نمایش «بین دو در» در کارگاه نمایش آغاز می شود

به گزارش باکس افیس ایران: نمایش «بین دو در» به نویسندگی میشل اَزَما به کارگردانی زیبا خادم حقیقت از روز سه شنبه بیست و نهم شهریور ماه در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.

«بین دو در» عنوان تازه ترین نمایش تئاتر شهر است که از روز سه شنبه بیست و نهم شهریور ماه در کارگاه نمایش این مجموعه پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.
در این اثر نمایشی که به نویسندگی میشل اَزَما و کارگردانی زیبا خادم حقیقت به صحنه می رود، نوشین حسن زاده به عنوان بازیگر حضور دارد.
ترجمه اثر را نیز زیبا خادم حقیقت، مدرس تئاتر و مترجم متون نمایشی فرانسه زبان، برعهده داشته است .
نمایشنامه «بین دو در» روایت قصه زنی است که پس از تحمل شانزده سال حبس، می بایست آخرین شب دوران محکومیت خود را در انتظار و هراس باز شدن درهای زندان به صبح برساند.
این اولین اثر ترجمه شده به فارسی از میشل ازما نمایشنامه نویس و پژوهشگر معاصر فرانسوی است. وی در سال ۱۹۸۴ در زندان مرکزی رِن، برای زنان محبوس این زندان کارگاه تئاتری برگزار می کند . این متن، که نویسنده آن را به دوازده زن شرکت کننده این کارگاه تقدیم کرده است، نتیجه این همیاری خلاقانه میان این دراماتورژ و آن زنان محکوم باحکم های سنگین جنایی است.
حسین فلاح مجری طرح، سحر صفریان بارانلو اثر چیدمان، رضا خضرایی طراح نور، فرشاد آذرنیا طراح صدا، علی خوش منش آهنگساز و نوازنده ، سارا نامجو طراح پوستر و بروشور ، علی نوریوسفی دستیار کارگردان، شهرزاد مولایی صدر منشی صحنه، میرآرش طاهری تاری ومهشید خدادادی مدیران صحنه، ژاله ستار عکاس، صدرا صباحی مشاور رسانه و تبلیغات، علی حسن زاده هماهنگی گروه اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.
نمایش «بی دو در» از روز سه شنبه بیست و نهم شهریور ماه ساعت ۱۸:۳۰ با مدت زمان ۵۰ دقیقه در کارگاه نمایش روی صحنه می رود و علاقه مندان می توانند از هم اکنون برای تهیه بلیت این اثر نمایشی به سامانه «تیوال» مراجعه کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند