اجرای میدانی «تنهاتر از مسیح» در بوستان ولایت

به گزارش باکس افیس ایران: نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» ویژه ایام اربعین حسینی و ماه صفر از چهارشنبه هفدهم مهر اجرای خود را آغاز می‌کند.

«تنهاتر از مسیح» که سال گذشته نیز اجرا شد با محوریت مصائب خاندان عصمت و طهارت در واقعه عاشورا در بوستان ولایت و در فضایی بیش از ۲۰ هزار متر مربع اجرا خواهد شد. این اثر نمایش نسبت به سال گذشته متفاوت اجرا خواهد شد.

این نمایش کاری از موسسه هنری رسانه ای سیمای ققنوس و به سفارش سازمان هنری رسانه ای اوج و تهیه کنندگی علی اسماعیلی و کارگردانی حسن بزرا اجرا می شود.

در این نمایش بیش از ۱۵۰ هنرور و بازیگر تئاتر فعال هستند و قرار است هر شب در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ در ۲ سانس پذیرای تماشاگران مردمی در بوستان ولایت (تهران) باشد.

سایر عوامل اصلی این نمایش عبارتند از طراح صحنه و دکور: آنه محمد ایری، طراح نور: عباس رحمانی پور، طراح جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان، مدیر تولید: نادر قنبری، مجری صدا: علی بیرنگ، مدیر اجرایی: امیرحسین طهرانی.

این نمایش با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهرداری تهران از تاریخ ۱۷ مهر تا ۶ آبان هر شب در بوستان ولایت اجرا می شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند