نمایش

اجرای «آئورا» در تالار حافظ

به گزارش باکس آفیس ایران: نمایش «آئورا» که با اقتباس از دو رمان «ربکا» و «آئورا» نوشته و ساخته شده، از شانزدهم فروردین سال ۱۴۰۱ در تالار حافظ به روی صحنه خواهد رفت.

این اثر را مهدی محبعلی (سهاب) نوشته و کارگردانی کرده است که در سال جاری نمایش «شب جنایتکاران» را در سالن شهرزاد به روی صحنه برده بود.

در «آئورا» المیرا صارمی ، نساء یوسفی ، محمدرضا حسن زاده ، آیلار نوشهری ، سوگند دیانی ، عیسی حسینی ، مهناز فراتی ، فرنوش نادرپور ، لیلا هوشیاری ، سارا محمودی ، پولاد شعبانی ، هلنا کریمی  به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لیلی مهدوی (مشاور کارگردان)، نگین لرستانی(دستیار کارگردان)، ماهی عظیمی (طراح صحنه)، زهره سوهانی(طراح لباس)، مرتضی حیدری آل کثیر(طراح گریم)، شبنم علایی(طراح پوستر) و حامد مصلایی (ویژوآل آرت) از دیگر عوامل تولید این اثر هستند که توسط گروه هنری «واو» تهیه شده است.

در خلاصه این نمایش آمده: ویسنته نه نمی داند و نه قرار است بداند چرا پا در خانه‌ای می گذارد که نه واقعیت سرش می شود و نه رویا. وسوسه در انزوا شکل گرفته و انتظار او را می کشد.

از دیگر آثار کارگردان این نمایش می توان به «همینه که هست»، «از دل گندمزاران»، «بی دیواری»، «پاریس»، «مرگ بازی» و «غارنشینان» اشاره کرد.
این نمایش از ۱۶ فروردین و از ساعت ۱۹ در تالار حافظ به روی صحنه خواهد رفت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند